خانهاخبار
شرايط قطعي خطوط همراه اول اعلام شد

شرايط قطعي خطوط همراه اول اعلام شد

گروه خبری GSM: اگر كاركرد تلفن همراه در طول دوره (میاندوره) به سقف ودیعه برسد، خط مشترك قطع نشده ...
۱۳ دی ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: اگر كاركرد تلفن همراه در طول دوره (میاندوره) به سقف ودیعه برسد، خط مشترك قطع نشده و پیامكی مبنی بر واریز بدهی برایش ارسال می‌شود و با مراجعه به دفاتر امور مشتركان قبض قابل پرداخت است اما اگر در پایان دوره صورت‌حساب برای مشترك صادر شود كه مبلغ آن بیش از 30 هزار تومان باشد و مشترك آن را پرداخت نكند؛ خط مربوطه قطع می‌شود.

محمدمهدی عطوفی - معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌كه قطعی خط مشترك درصورت نپرداختن بدهی پایان ‌دوره‌، به میزان ودیعه ارتباطی ندارد، اظهار كرد: طبق آیین‌نامه مشتركان وظیفه داریم به مشترك اعلام كنیم كه در مدت زمان مقرر و تعیین شده مبلغ را پرداخت كند؛ مشتركان می‌توانند در میان دوره تا سقف ودیعه خود مكالمه داشته باشند اما باید در پایان دوره كه به مشترك اطلاع‌رسانی شد، قبضش را پرداخت كند.

وی گفت: در برخی كشورها زمانی كه اعتبار فردی با بانكی دچار مشكل شود هیچ بانك یا اپراتوری به او اعتبار نمی‌دهد زیرا همه سیستم‌ها به یك سیستم مركزی متصل است و این سیستم اعتبار فرد را مشخص می‌كند، ولی ما در كشور چنین سیستمی نداریم و به همین دلیل اگر مشكلی با یك بانك داشتیم و اعتبارمان خراب شد، می‌توانیم با بانك دیگری تعامل داشته باشیم.

او افزود: قرار است همراه اول سیستمی تحت عنوان مشتركان VIP راه‌اندازی كند تا مشتركانی كه در طول ارتباطشان با ما خوش‌حساب بودند به عنوان مشتركان VIP محسوب شوند و مزایایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: در این زمینه با بانك مركزی هم مذاكراتی انجام شده و قرار است با بانك‌های دیگر نیز مذاكراتی صورت بگیرد.

وی هم‌چنین با بیان این كه مشتركان معمولا در20 درصد موارد به دریافت خاص خدمات سیم‌كارت نیاز پیدا می‌كنند و اكثرا به خدمات روزمره نیاز دارند یادآور شد : تقریبا 80 درصد مشتركان به خدماتی نیاز دارند كه در همه دفاتر وجود دارد، ما یكسری دفاتر داریم كه خدمات را به‌صورت كامل ارائه می‌دهند و دفاتری هم داریم كه پاسخگوی نیازها و درخواست‌های روزمره مشتركان هستند.

گروه خبری GSM: اگر كاركرد تلفن همراه در طول دوره (میاندوره) به سقف ودیعه برسد، خط مشترك قطع نشده و پیامكی مبنی بر واریز بدهی برایش ارسال می‌شود و با مراجعه به دفاتر امور مشتركان قبض قابل پرداخت است اما اگر در پایان دوره صورت‌حساب برای مشترك صادر شود كه مبلغ آن بیش از 30 هزار تومان باشد و مشترك آن را پرداخت نكند؛ خط مربوطه قطع می‌شود.

محمدمهدی عطوفی - معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌كه قطعی خط مشترك درصورت نپرداختن بدهی پایان ‌دوره‌، به میزان ودیعه ارتباطی ندارد، اظهار كرد: طبق آیین‌نامه مشتركان وظیفه داریم به مشترك اعلام كنیم كه در مدت زمان مقرر و تعیین شده مبلغ را پرداخت كند؛ مشتركان می‌توانند در میان دوره تا سقف ودیعه خود مكالمه داشته باشند اما باید در پایان دوره كه به مشترك اطلاع‌رسانی شد، قبضش را پرداخت كند.

وی گفت: در برخی كشورها زمانی كه اعتبار فردی با بانكی دچار مشكل شود هیچ بانك یا اپراتوری به او اعتبار نمی‌دهد زیرا همه سیستم‌ها به یك سیستم مركزی متصل است و این سیستم اعتبار فرد را مشخص می‌كند، ولی ما در كشور چنین سیستمی نداریم و به همین دلیل اگر مشكلی با یك بانك داشتیم و اعتبارمان خراب شد، می‌توانیم با بانك دیگری تعامل داشته باشیم.

او افزود: قرار است همراه اول سیستمی تحت عنوان مشتركان VIP راه‌اندازی كند تا مشتركانی كه در طول ارتباطشان با ما خوش‌حساب بودند به عنوان مشتركان VIP محسوب شوند و مزایایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: در این زمینه با بانك مركزی هم مذاكراتی انجام شده و قرار است با بانك‌های دیگر نیز مذاكراتی صورت بگیرد.

وی هم‌چنین با بیان این كه مشتركان معمولا در20 درصد موارد به دریافت خاص خدمات سیم‌كارت نیاز پیدا می‌كنند و اكثرا به خدمات روزمره نیاز دارند یادآور شد : تقریبا 80 درصد مشتركان به خدماتی نیاز دارند كه در همه دفاتر وجود دارد، ما یكسری دفاتر داریم كه خدمات را به‌صورت كامل ارائه می‌دهند و دفاتری هم داریم كه پاسخگوی نیازها و درخواست‌های روزمره مشتركان هستند.