خانهاخبار
گلکسی M35 معرفی شد؛ همان گلکسی A35 تنها با باتری حجیم‌تر

گلکسی M35 معرفی شد؛ همان گلکسی A35 تنها با باتری حجیم‌تر

سامسونگ به تازگی از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

۷ خرداد ۱۴۰۳

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی M35‌ برای بازار برزیل رونمایی کرد که به عنوان نسخه نسل جدید گلکسی M34 روانه بازار می‌شود. در مقایسه با نسخه قبلی، گلکسی M35 با بهبودهای کلیدی مانند تراشه جدید‌تر، نمایشگر بزرگ و اسپیکرهای استریو همراه شده است. 

شایان ذکر است گلکسی M35 نسخه ری‌برند گلکسی A35 به شمار می‌رود که تنها از رنگ‌بندی متفاوت و باتری حجیم‌تر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. 

باتری گلکسی M35

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی M35 به نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد مجهز شده که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است که به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

گلکسی M35‌ از اسپیکرهای دوگانه بهره می‌برد که به نسبت اسپیکر تکی گلکسی M34 یک بهبود مهم محسوب می‌شود. به علاوه، در نسل قبلی سنسو اثرانگشت با کلید پاور ادغام شده بود ولی حالا گلکسی M35 از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار شده است. 

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است. از سوی دیگر، سیستم دوربین گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی M35

میان‌رده جدید سامسونگ با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 روانه بازار می‌شود. البته سامسونگ تایید کرده که این گوشی تا چهار بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا پنج سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

قلب تپنده گلکسی M35 تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در صورت نیاز به حافظه بیشتر، کاربران می‌توانند که با استفاده از درگاه کارت حافظه microSD حافظه گوشی را افزایش دهند. متاسفانه در جعبه گوشی سامسونگ آداپتور شارژ قرار ندارد. 

جزئیات نمایشگر گلکسی M35

سامسونگ گلکسی M35 را به وای‌فای ۶ و شبکه 5G مجهز کرده است. به علاوه، غول فناوری کره ادعا کرده که این گوشی از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای بهره می‌برد که حرارت دستگاه را به طور بهینه‌ای خارج می‌کند. ضخامت و وزن گلکسی M35 نیز برابر با ۹٫۱ میلی‌متر و ۲۲۲ گرم اعلام شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M35 با قیمت ۲۶۹۹ رئال برزیل برای بازار این کشور عرضه شده که معادل ۵۲۵ دلار است. میان‌رده سامسونگ در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و خاکستری قابل خرید است. انتظار داریم که این گوشی در طی هفته‌های پیش‌رو برای بازارهای بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید