خانهاخبار
آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در تیک‌تاک؟

آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در تیک‌تاک؟

خبر داغ برای طرفداران تیک‌تاک! این پلتفرم محبوب در حال آزمایش قابلیت آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای است.
 

۵ خرداد ۱۴۰۳

تیک‌تاک، پس از آزمایش موفق آپلود ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای در ژانویه سال جاری، اعلام کرده است که در حال حاضر به آزمایش آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای بر روی پلتفرم خود می‌پردازد.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای گروهی از کاربران تیک‌تاک در بازارهای منتخب در دسترس است، اما شرکت اعلام کرده است که برنامه‌ای برای ارائه این قابلیت به همه کاربران در آینده نزدیک ندارد.

این اقدام جدید، نشان‌دهنده‌ی تغییر رویکرد تیک‌تاک از استراتژی اولیه‌ی خود است که در آن برای آپلود ویدیوهای کوتاه جایگاهی ایجاد کرد.

در ابتدا، این اپلیکیشن تنها به کاربران اجازه آپلود ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را می‌داد. این محدودیت زمانی به تدریج افزایش یافته و اکنون شاهد حرکت تیک‌تاک به سمت محتوای طولانی‌تر هستیم.

انقلاب در تیک‌تاک: آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در راه است

تیک‌تاک می‌گوید سازندگان محتوا در این پلتفرم، همچنان خواهان آزادی عمل بیشتری هستند تا بتوانند پیام خود را در صورت نیاز به طور رسا و کامل منتقل کنند. برخی از محتواها مانند نمایش آشپزی، برنامه‌های آموزشی، کمدی و موارد دیگر، ممکن است برای انتقال پیام به بیش از محدودیت فعلی زمان نیاز داشته باشند.

این قابلیت جدید همچنین امکان آپلود کل قسمت‌های سریال‌های تلویزیونی را بر روی پلتفرم فراهم می‌آورد و به سازندگان این امکان را می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیشتری انواع جدید یا گسترده‌تری از محتوا را آزمایش کنند.

لازم به ذکر است که هیچ توضیح خاصی در مورد نحوه انتخاب نمونه‌ی کاربران برای قابلیت آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای ارائه نشده است. همچنین مدت زمان این دوره‌ی آزمایشی مشخص نیست.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید