خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ اولترا احتمالاً تنها برای بازار این کشور معرفی می‌شود

گلکسی زد فولد ۶ اولترا احتمالاً تنها برای بازار این کشور معرفی می‌شود

به تازگی گزارشی ادعا کرده که نسخه پرمیوم گوشی گلکسی زد فولد ۶ به طور اختصاصی تنها برای بازار کره جنوبی معرفی خواهد شد.

۳ خرداد ۱۴۰۳

انتظار می‌رود که سامسونگ در طی ماه ژوئیه سال جاری میلادی و با برگزاری رویداد آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی کند. در این رابطه، گزارش شده که سامسونگ قصد عرضه یک مدل پرمیوم از گلکسی زد فولد ۶ را دارد که با نام گلکسی زد فولد ۶ اولترا عرضه می‌شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ اولترا به بازارهای جهانی راه پیدا نخواهد کرد و تنها برای بازار یک کشور خاص عرضه خواهد شد. 

گلکسی زد فولد ۵ در کنار گلکسی زد فلیپ ۵

افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس اخیراً با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرد که سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از محصولات مختلفی مانند سری گلکسی بادز ۳، گلکسی واچ ۷ اولترا، گلکسی واچ FE و گلکسی رینگ رونمایی خواهد کرد. 

در حال حاضر، هنوز زمان معرفی محصولات ذکرشده مشخص نشده ولی انتظار داریم که این دستگاه‌ها همراه با گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) معرفی شوند. 

در گزارش آقای بلس، هیچ اشاره‌ای به گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا نشده است. به علاوه، چندی پیش شایعه‌ای ادعا کرد که سامسونگ در حال توسعه گلکسی زد فولد ۶ اولترا با شناسه مدل SM-F958N است که به بازار کشور کره جنوبی اختصاص دارد.

گلکسی زد فولد ۵

به طور معمول، جزییات مربوط به مدل بازار جهانی محصولات سامسونگ قبل از نسخه بازار کره جنوبی آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. حالا در ابتدا شناسه مدل نسخه کره‌ای گلکسی زد فولد ۶ اولترا فاش شده و هنوز خبری از مدل بازار جهانی آن نیست. این موضوع نشان می‌دهد که احتمال دارد گلکسی زد فولد ۶ اولترا تنها برای بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز تفاوت‌های بین مدل استاندارد و اولترا گلکسی زد فولد ۶ مشخص نشده ولی انتظار می‌رود که نسخه اولترا این گوشی از سیستم دوربین بهتر و نمایشگر باکیفیت‌تر بهره ببرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید