خانهاخبار
رندر آنر مجیک V فلیپ نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهد

رندر آنر مجیک V فلیپ نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهد

به تازگی رندری از نخستین گوشی تاشو صدفی آنر فاش شده که طراحی پنل پشتی آن را به نمایش می‌گذارد.

۲ خرداد ۱۴۰۳

آنر در تاریخ ۷ خرداد (۲۷ می) از دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو رونمایی خواهد کرد. پس از عرضه این دو دستگاه، گزارش شده که آنر در ماه ژوئن از نخستین گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به مجیک V‌ فلیپ پرده‌برداری می‌کند. 

انتظار می‌رود که اندکی پس از معرفی سری آنر ۲۰۰، نخستین تیزرهای گوشی تاشو آنر در دسترس قرار بگیرند. حالا به تازگی نیز یک افشاگر چینی رندری از مجیک V‌ فلیپ را منتشر کرده که طراحی پنل پشتی و نمایشگر کاور عظیم آن را نشان می‌دهد.

رندر آنر مجیک V فلیپ

طبق گفته‌های این افشاگر، نسخه سفیدرنگ آنر مجیک V‌ فلیپ که در تصویر رندری مشاهده می‌کنیم با نام Rocco White شناخته می‌شود. 

مهمترین ویژگی آنر مجیک V فلیپ نمایشگر کاور بزرگ آن است که از حاشیه‌های بسیار نازکی بهره می‌برد و تقریباً تمامی نیمه بالایی پنل پشتی را پوشانده است. متاسفانه هنوز اندازه دقیق نمایشگر کاور محصول جدید آنر مشخص نشده است. 

در بخش چپ و بالای نمایشگر کاور آنر مجیک V‌ فلیپ ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در خود سه دوربین و یک فلاش LED را جای داده است. در نیمه پایینی پنل پشتی نیز لوگوی برند آنر حک شده است. هنوز بخش بزرگی از مشخصات فنی مجیک V فلیپ نامشخص است ولی چندی پیش گزارشی ادعا کرد که این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد. 

در خبری مشابه، شایعه شده که آنر در حال توسعه یک گوشی تاشو دیگر به نام مجیک V3 است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد. این گوشی احتمالاً در ماه ژوئیه برای بازار چین معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید