خانهاخبار
نخستین تبلت برند پوکو در این تاریخ معرفی می‌شود

نخستین تبلت برند پوکو در این تاریخ معرفی می‌شود

پوکو در تاریخ ۳ خرداد و همراه با سری پوکو F6 از اولین تبلت برند خود رونمایی خواهد کرد. 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برند زیرمجموعه شیائومی یعنی پوکو قصد دارد در تاریخ ۲۳ مه سال جاری میلادی (۳ خرداد) یک رویداد بزرگ را برگزار کند که در طی آن شاهد رونمایی از سری پوکو F6 خواهیم بود. حالا شیائومی تایید کرده که در رویداد موردانتظار پوکو نخستین تبلت این برند نیز معرفی خواهد شد. 

تبلت برند پوکو

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوکو با به اشتراک‌گذاری تیزری اعلام کرده که در تاریخ ۳ خرداد و همراه با سری پوکو F6 از اولین تبلت برند خود موسوم به پوکو پد (Poco Pad) رونمایی می‌کند. 

در تیزر رسمی پوکو هیچ اشاره‌ای به طراحی و مشخصات فنی این پوکو پد نشده ولی گزارش‌های غیررسمی اذعان داشته‌اند که این تبلت به عنوان نسخه ری‌برند ردمی پد پرو روانه بازار می‌شود. در این رابطه، انتظار داریم که پوکو پد به نمایشگر ۱۲٬۱ اینچی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو و دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی مجهز شود. 

ردمی پد پرو

ماه گذشته، شایعه‌ای ادعا کرد که تبلت پوکو از قلم و صفحه کلید جداگانه پشتیبانی خواهد کرد. ردمی پد پرو نیز با قابلیت‌های مشابه عرضه شده است.

امکان دارد که پوکو پد از چهار اسپیکر با فناوری دالبی اتمس بهره ببرد. همچنین انرژی موردنیاز این تبلت توسط باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید