خانهاخبار
موتورولا ریزر ۵۰ نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی خواهد داشت!

موتورولا ریزر ۵۰ نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی خواهد داشت!

مشخصات فنی فاش‌شده از گوشی تاشو جدید موتورولا خبر از بهبود نمایشگر کاور این دستگاه می‌دهند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

موتورولا در ماه ژوئن سال گذشته میلادی از دو گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد نسل جدید این دو گوشی به زودی معرفی و عرضه خواهند شد. 

روز گذشته، مشخصات فنی و تصاویر رندری گوشی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزییات فنی موتورولا ریزر ۵۰ نیز فاش شده که خبر از بهبود مهم آن در بخش نمایشگر کاور می‌دهند.

موتورولا ریزر ۴۰

طبق این گزارش، موتورولا ریزر ۵۰ از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. نمایشگر کاور دستگاه نیز ۳٫۳۶ اینچی و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که در مقایسه نمایشگر ثانویه ۱٫۵ اینچی نسل قبلی، بهبود بزرگی را به همراه دارد. 

گوشی تاشو جدید موتورولا به تراشه دیمنسیتی 7300X مدیاتک مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به علاوه، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۵۰ باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از روز نخست با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. شایعه شده که موتورولا ریزر ۵۰ حدود ۱۸۸ گرم وزن خواهد داشت و در حالت بازشده از ضخامت ۷٫۲ میلی‌متری بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید