خانهاخبار
مشخصات فنی بیشتری از موتورولا ریزر ۵۰ اولترا فاش شد

مشخصات فنی بیشتری از موتورولا ریزر ۵۰ اولترا فاش شد

گزارش شده پرچمدار تاشو موتورولا به نمایشگر کاور ۴ اینچی و تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید گوشی تاشو پرچمدار خود موسوم به موتورولا ریزر ۵۰ اولترا (Motorola Razr 50 Ultra) است که به جانشین موتورولا ریزر ۴۰ اولترا روانه بازار خواهد شد.

تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون تاشو موردانتظار موتورولا منتشر شده و حالا به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده به نام Roland Quandt مشخصات فنی و رندرهای ریزر ۵۰ اولترا را به اشتراک گذاشته است. 

رندرهای موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

طبق این گزارش، گوشی ریزر ۵۰ اولترا با زبان طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهد شد که شامل دوربین دوگانه و نمایشگر حفره‌دار می‌شود. 

گوشی تاشو موتورولا به نمایشگر داخلی اولد ۶٫۹ اینچی مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. ریزر ۵۰ اولترا یک محصول پرچمدار به شمار می‌رود ولی حاشیه‌های نمایشگر تاشو آن نسبتاً ضخیم است که طراحی چندان جذابی محسوب نمی‌شود. 

نمایشگر داخلی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

نخستین نکته‌ای که در پنل پشتی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا توجهات را به خود جلب می‌کند نمایشگر کاور بزرگ آن است که حالا گزارش شده از اندازه ۴ اینچی بهره می‌برد. برای مقایسه، گوشی ریزر ۴۰ اولترا با نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی روانه بازار شده است.

نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

البته گفته‌های Roland Quandt با آنچه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند در تناقض است چرا که دیگر افشاگر برجسته به نام OnLeaks اعلام کرده که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی مجهز می‌شود. به هر روی، براساس آنچه در تصاویر فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، نمایشگر کاور ریزر ۵۰ اولترا از حاشیه‌های نازکی برخوردار خواهد شد. 

به لطف تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در زمینه تراشه با بهبود بزرگی همراه خواهد شد. این تراشه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

پنل پشتی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

منبع تغذیه موتورولا ریزر ۵۰ اولترا باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که به نسبت باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی خواهد کرد. باتری تاشو موتورولا از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. برای تصویربرداری، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید