خانهاخبار
ردمی K70 اولترا تاییدیه 3C را دریافت کرد

ردمی K70 اولترا تاییدیه 3C را دریافت کرد

گوشی شیائومی ردمی K70 اولترا به تازگی موفق به اخذ تاییدیه از سازمان 3C کشور چین شده است.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در روز‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات و گزارشات فراوانی درباره گوشی شیائومی ردمی K70 اولترا بودیم و اکنون نیز این محصول موفق به اخذ تاییدیه از سازمان 3C کشور چین شده است.

redmi 1.jpg

ردمی K70 اولترا که نقش جانشین ردمی K60 اولترا سال گذشته را ایفا می‌کند؛ به تازگی با شماره مدل 2407FRK8EC در دیتابیس 3C رویت شده است. این گوشی که به همراه شارژر‌های MDY-14-ED و MDY-16-EB لیست شده است؛ پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۱۲۰ واتی را به همراه خواهد داشت. با توجه به دریافت این گواهی توسط ردمی K70 اولترا، این محصول احتمالا فاصله چندانی با عرضه به بازار چین ندارد.

به ادعای «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران فعال و شناخته شده محسوب می‌شود؛ شیائومی ردمی K70 اولترا چیپست رده پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس را به همراه خواهد داشت. این گوشی از یک باتری ۵٫۵۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و در بخش نمایشگر نیز شاهد استفاده از یک پنل اولد با رزولوشن 1.5K هستیم.

redmi 2.jpg

ردمی K70 اولترا از فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود. در بخش پشتی گوشی، احتمالا شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید و نهایتا یک دوربین ماکرو هستیم. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید