خانهاخبار
طراحی سری پوکو F6‌ به نمایش گذاشته شد

طراحی سری پوکو F6‌ به نمایش گذاشته شد

شیائومی در تاریخ ۳ خرداد از دو گوشی میان‌رده پرمیوم پوکو F6‌ و F6‌ پرو رونمایی خواهد کرد.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز گذشته، برند پوکو تایید کرد که با برگزاری رویدادی در شهر دبی و در تاریخ ۲۳ مه سال جاری میلادی (۳ خرداد) از دو گوشی پوکو F6 و پوکو F6 پرو رونمایی خواهد کرد. 

حالا در حالی که هنوز مشخصات فنی سری پوکو F6 اعلام نشده است، شیائومی تیزرهایی از دو گوشی موردانتظار خود را به اشتراک گذاشته که طراحی آن‌ها را تایید می‌کنند.

پوکو F6 در پنل پشتی خود میزبان سه حلقه است که دو عدد از آن‌ها حاوی دوربین‌ها هستند و دیگری نیز فلاش LED را در خود جای داده است. 

دوربین اصلی این گوشی از لنز ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند در حالی که شایعات ادعا کرده‌اند که دومین دوربین نیز لنز فوق ۸ عریض مگاپیکسلی خواهد بود. 

طراحی پوکو F6

طبق گزارش‌های قبلی، پوکو F6 به تراشه اسنپدراگون 8s‌ نسل سه، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، نمایشگر 1.5K، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۹۰ واتی مجهز خواهد بود. 

از سوی دیگر، در پنل پشتی پوکو F6‌ پرو شاهد قرارگیری چهار حلقه هستیم که یکی از آن‌ها برای فلاش LED و سه حلقه دیگر برای دوربین سه‌گانه است. 

به مانند نسخه استاندارد، پوکو F6 پرو نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. شایان ذکر است که پوکو F6 پرو به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K70 عرضه خواهد شد.

طراحی پوکو F6 پرو

قلب تپنده پوکو F6 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی دریافت می‌کند. 

به علاوه، نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی این گوشی از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات فنی محصول جدید شیائومی می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید