خانهاخبار
تصاویر واقعی پرچمدار ویوو ماژول دوربین عظیم آن را نشان می‌دهند

تصاویر واقعی پرچمدار ویوو ماژول دوربین عظیم آن را نشان می‌دهند

ویوو X100 اولترا جدیدترین گوشی مبتنی بر دوربین ویوو است که حالا در تصاویری واقعی دیده شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۸

روز گذشته، ویوو تایید کرد که در تاریخ ۱۳ مه سال جاری میلادی (۲۴ اردیبهشت) از سری ویوو X100s و همچنین گوشی پرمیوم مبتنی بر دوربین ویوو X100 اولترا رونمایی خواهد کرد. در این رابطه، ویوو با به اشتراک‌گذاری چندین رندر طراحی گوشی‌های جدید خود را تایید کرده است.

حالا امروز افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station تصاویر واقعی ویوو X100 اولترا را در اختیار کاربران قرار داده که طراحی پنل پشتی آن را از نزدیک نشان می‌دهند.

تصویر واقعی ویوو X100 اولترا

به مانند گوشی‌های ویوو X100 و X100 پرو، پرچمدار پرمیوم ویوو نیز از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره می‌برد که اندازه بسیار بزرگی دارد. 

سیستم دوربین ویوو X100 اولترا شامل سه سنسور خواهد بود که مهم‌ترین آن‌ها لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که از اندازه 1/1.4 اینچی بهره می‌برد. به علاوه، این پرچمدار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-900 سونی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

تصاویر واقعی ویوو X100 اولترا

علی‌رغم ابعاد غول‌آسا ماژول دوربین ویوو X100 اولترا، افشاگر DCS ادعا کرده که برآمدگی جزیره دوربین این گوشی قابل‌قبول است. به علاوه، ویوو چندین نمونه تصویر از گوشی خود را منتشر کرده تا توانایی دوربین‌های آن را نشان دهد.

طبق گزارش‌های قبلی، ویوو X100 اولترا به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد E7 با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.  به علاوه، پرچمدار ویوو از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)