خانهاخبار
تولید انبوه مک بوک تاشو یک سال دیگر آغاز می‌شود

تولید انبوه مک بوک تاشو یک سال دیگر آغاز می‌شود

یک تحلیلگر شناخته‌شده ادعا کرده که فرآیند تولید انبوه مک بوک تاشو و آیفون تاشو به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ میلادی آغاز می‌شود.

۱۴۰۳/۲/۱۷

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون محصولات تاشو اپل به خصوص آیفون تاشو منتشر شده که خبر از عرضه این محصول موردانتظار تا سال ۲۰۲۷ میلادی داده‌اند. همچنین شایعه‌شده که اپل یک آیپد تاشو  و یک مک بوک تاشو را نیز روانه بازار خواهد کرد. 

حالا به تازگی نیز تحلیلگر برجسته شرکت Haitong International Securities در یک گزارش ادعا کرده که اپل در سال ۲۰۲۵ میلادی تولید انبوه مک بوک تاشو ۲۰٫۳ اینچی را آغاز می‌کند. همچنین آیفون تاشو نیز احتمالاً در سال ۲۰۲۶ میلادی وارد فرآیند تولید انبوه می‌شود.

مک بوک اپل

آقای پو در ادامه اعلام کرده که اپل دو اندازه ۷٫۹ اینچی و ۸٫۳ اینچی برای نمایشگر داخلی آیفون تاشو خود درنظر دارد. 

چند ماه پیش، دیگر تحلیلگر برجسته محصولات اپل یعنی مینگ چی کو نیز اعلام کرده بود که اپل در حال توسعه مک بوک تاشو ۲۰٫۳ اینچی است. گزارش آقای پو حالا این ادعای مطرح‌شده را نیز تایید می‌کند.

البته مینگ چی کو در گزارش خود ادعا کرده بود که مک بوک تاشو در سال ۲۰۲۷ میلادی معرفی می‌شود در حالی که جف پو سال آینده را زمان رونمایی از این دستگاه می‌داند. از سوی دیگر، افشاگر شناخته‌شده و فعال برجسته حوزه نمایشگر به نام راس یانگ اعلام کرده که دستگاه تاشو ۲۰ اینچی اپل در سال ۲۰۲۶ و یا ۲۰۲۷ میلادی معرفی می‌شود.

کانسپت آیفون تاشو اپل

جدا از اختلاف نظر در زمان رونمایی از مک بوک تاشو، به نظر می‌رسد عرضه محصول موردانتظار اپل قطعی است چرا که سه تحلیلگر برجسته به این موضوع اشاره کرده‌اند.

جدا از این سه افشاگر، مارک گرمن نیز که یکی از شناخته‌شده‌ترین کارشناسان محصولات اپل به شمار می‌رود اذعان داشته اپل در حال آزمایش یک نمایشگر دوگانه است که احتمالا برای یک آیپد و یا مک بوک تاشو به کار می‌رود.

جف پو ادعا کرده که با توجه به مدارک و شواهد موجود از زنجیره تامین، اپل فرآیند توسعه محصولات تاشو خود را شدت بخشیده است. به همین دلیل، انتظار داریم که نخستین دستگاه تاشو اپل سال آینده معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)