خانهاخبار
نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۶ یک بهبود کلیدی خواهد داشت

نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۶ یک بهبود کلیدی خواهد داشت

سامسونگ ظاهراً مقاومت نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۶ را افزایش می‌دهد و میزان تاخوردگی آن را کاهش خواهد داد. 

۱۴۰۳/۲/۲۸

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه ژوئیه سال جاری میلادی از دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی کند. تا به امروز، بخش بزرگی از مشخصات فنی این دو گوشی فاش شده است و حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که خبر از یک بهبود مهم برای نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۶ می‌دهد.

خبرگزاری TheElec ادعا کرده که سامسونگ در نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۶ از شیشه فوق‌نازک (UTG) ضخیم‌تری استفاده خواهد کرد که ضخامت آن از ۳۰ میکرومتر به ۵۰ میکرومتر خواهد رسید. 

نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۶

شیشه فوق‌نازک ضخیم‌تر ظاهراً باعث می‌شود که مقاومت نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۶ افزایش پیدا کند. در عین حال، گزارش شده که میزان تاخوردگی این نمایشگر به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. 

سری گلکسی زد فلیپ در زمینه تاخوردگی نمایشگر بهبود مهمی نداشته ولی حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ سرانجام فکری برای این مسئله کرده است. برای مقایسه، گوشی اوپو فایند N3 فلیپ از تاخوردگی نمایشگر بسیار اندکی برخوردار است. 

علی‌رغم بهبود در بخش نمایشگر، شایعه شده که گلکسی زد فلیپ ۶ از همان لولای به کاررفته در گلکسی زد فلیپ ۵ استفاده خواهد کرد. با این وجود، خبرگزاری TheElec اذعان داشته که گلکسی زد فلیپ ۷ به طراحی لولای جدیدی مجهز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)