خانهاخبار
دو مدل جدید سری ریلمی نارزو ۷۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شدند

دو مدل جدید سری ریلمی نارزو ۷۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شدند

ریلمی به تازگی از دو گوشی جدید مقرون به صرفه رونمایی کرده که از شارژ ۴۵ واتی و نمایشگر‌های فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برند.

۱۴۰۳/۲/۵

برند ریلمی امروز از دو مدل جدید سری ریلمی نارزو ۷۰ (Realme Narzo 70) رونمایی کرد که ریلمی نارزو ۷۰ و نارزو 70x نام دارند و محصولاتی مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. این دو گوشی در حال حاضر برای بازار هند معرفی شده‌اند.

ریلمی نارزو ۷۰ و نارزو 70x علی‌رغم بهره‌مندی از برچسب قیمتی پایین با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند تراشه کارآمد، عمر باتری بالا و طراحی خاص همراه شده‌اند.

مشخصات فنی ریلمی نارزو 70x

گوشی جدید ریلمی به نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. نسبت نمایشگر به بدنه ریلمی نارزو 70x در حدود ۹۱ درصد است. به علاوه، نمایشگر این گوشی از کنتراست تصویر ۱۵۰۰:۱ و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

در حالت HBM یا روشنایی بالا، نمایشگر ریلمی نارزو 70x می‌تواند به روشنایی ۹۵۰ نیتی دست پیدا کند. از سوی دیگر، در حالت استاندارد نیز روشنایی نمایشگر این گوشی برابر با ۸۰۰ نیت است.

طراحی ریلمی نارزو 70x

قلب تپنده ریلمی نارزو 70x تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که برپایه فرآیند ۶ نانومتری توسعه داده شده و از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس حداکثری ۲٫۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این تراشه با پردازنده گرافیکی مالی G57 تسک‌های گرافیکی را پردازش می‌کند.

ریلمی نارزو 70x در دو مدل حافظه داخلی ۴ و ۶ گیگابایت و یک مدل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. البته حافظه رم دستگاه به صورت مجازی تا ۶ گیگابایت قابل افزایش است. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربر می‌تواند که حافظه داخلی گوشی تا ۲ ترابایت افزایش پیدا دهد.

پنل پشتی گوشی مقرون به صرفه ریلمی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین این گوشی از حالت‌های تصویربرداری مختلف مانند تایم‌لپس، Night Mode و پرتره پشتیبانی می‌کند.

ریلمی نارزو 70x

منبع تغذیه ریلمی نارزو 70x باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به شبکه 5G، وای‌فای ۵، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و بلوتوث نسخه ۵٫۳ اشاره کرد. 

مشخصات فنی ریلمی نارزو ۷۰

ریلمی نارزو ۷۰ از مشخصات فنی بهتری در مقایسه با مدل نارزو 70x بهره می‌برد. این گوشی از نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوش تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است که توسط شیشه با مقاومت بالا محافظت می‌شود. 

نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با ۹۲ درصد است. نمایشگر این گوشی همچنین می‌تواند ۱۶٫۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد فضای رنگی P3 را به صورت ۱۰۰ درصدی پوشش می‌دهد. از سوی دیگر، نمایشگر ریلمی نارزو ۷۰ از روشنایی حداکثری ۱۲۰۰ نیتی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. 

ریلمی نارزو ۷۰

ریلمی نارزو ۷۰ به تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز است که برپایه فرآیند ۶ نانومتری پیشرفته TSMC ساخته شده است. این تراشه از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که شامل دو هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی می‌شود.

گوشی جدید ریلمی در دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و یک مدل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. با قابلیت ارتقا حافظه رم به صورت مجازی، رم ریلمی نارزو ۷۰ تا ۸ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. درگاه کارت حافظه microSD نیز امکان افزایش حافظه داخلی گوشی تا ۱ ترابایت را فراهم می‌آورد.

برای تصویربرداری، ریلمی نارزو ۷۰ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز 5P و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است.

انرژی موردنیاز ریلمی نارزو ۷۰ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی SuperVOOC تامین می‌شود. این گوشی همچنین از فناوری شارژ معکوس، گواهی ضدآب و گردوغبار IP54 و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. 

طراحی ریلمی نارزو ۷۰

هر دو گوشی ریلمی نارزو 70x و نارزو ۷۰ به سیستم خنک‌کننده محفظه بخار مجهز هستند و با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 روانه بازار می‌شوند. ریلمی تایید کرده که این دو گوشی تا سه بروزرسانی اصلی سیستم عامل و تا چهار سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهند کرد. 

قیمت ریلمی نارزو ۷۰ و ریلمی نارزو 70x

دو گوشی جدید ریلمی در دو رنگ سبز و آبی عرضه خواهند شد. برچسب قیمتی این دو گوشی به قرار زیر است:

ریلمی نارزو 70x

  • کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایت:‌ ۱۱٬۹۹۹ روپیه (۱۴۴ دلار)
  • کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایت: ۱۳٬۴۹۹ روپیه (۱۶۲ دلار)

ریلمی نارزو ۷۰

  • کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایت: ۱۵٬۹۹۹ روپیه (۱۹۲ دلار)
  • کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایت: ۱۶٬۹۹۹ روپیه (۲۰۴ دلار)

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)