خانهاخبار
گلکسی C55 با بدنه چرمی در تصاویری واقعی دیده شد

گلکسی C55 با بدنه چرمی در تصاویری واقعی دیده شد

میان‌رده جدید سامسونگ که گلکسی C55 نام دارد به تازگی در برخی از فروشگاه‌های چینی دیده شده است.

۱۴۰۳/۲/۳

گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که سامسونگ در حال توسعه یک نسخه جدید از سری گلکسی C است که به زودی با شناسه مدل SM-C5560 و نام گلکسی C55‌ برای بازار چین عرضه می‌شود. این گوشی همچنین چندی پیش در گواهی TENAA و بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی C55 به تازگی در چندین فروشگاه در کشور چین دیده شده و طراحی آن فاش شده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد میان‌رده جدید سامسونگ تا پایان ماه جاری میلادی (آوریل) عرضه خواهد شد.

رنگ مشکی گلکسی C55

تصاویر گلکسی C55 نشان می‌دهند که محصول جدید سامسونگ در دو رنگ نارنجی و مشکی به فروش خواهد رسید. به علاوه، ظاهرا گلکسی C55‌ از پنل پشتی چرمی بهره می‌برد که دوطرف آن دوخته شده است.

شایان ذکر است که گلکسی C55 احتمالا نسخه ری‌برند گوشی گلکسی M55 است که در حال حاضر در بازار هند به فروش می‌رسد.

رنگ نارنجی گلکسی C55

مشخصات فنی گلکسی C55

طبق گزارش‌های قبلی، میان‌رده سامسونگ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. سیستم دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی در گلکسی C55‌ برعهده دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده میان‌رده سامسونگ تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

انرژی موردنیاز گلکسی C55‌ احتمالا توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برخی از بلاگرهای چینی حوزه فناوری ادعا کرده‌اند که گلکسی C55 در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) معرفی می‌شود و سپس دو روز بعد (۲۸ آوریل / ۹ اردیبهشت)‌ روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که گلکسی C55 برای کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۱٬۹۹۹ یوآن (۲۷۶ دلار) و ۲٬۲۹۹ یوآن (۳۱۷ دلار) به فروش برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)