خانهاخبار
نسخه 5G ریلمی C65 به زودی معرفی می‌شود

نسخه 5G ریلمی C65 به زودی معرفی می‌شود

ریلمی قصد دارد به زودی نسخه 5G‌ یکی از میان‌رده‌های خود را عرضه کند که حالا مشخصات فنی آن فاش شده است.

۱۴۰۳/۱/۳۰

اوایل ماه جاری میلادی، ریلمی از نسخه 4G گوشی ریلمی C65 رونمایی کرد ولی حالا به نظر می‌رسد این برند قصد دارد به زودی نسخه 5G میان‌رده خود را نیز روانه بازار کند. در این رابطه، به تازگی یک افشاگر جزئيات جدیدی از مدل 5G ریلمی C65 را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق گفته‌های این افشاگر، میان‌رده مقرون به صرفه ریلمی به زودی برای بازار هند معرفی خواهد شد و با برچسب قیمتی کمتر ۱۰٬۰۰۰ روپیه (قیمت ۱۱۲ یورو و یا ۱۱۹ دلار) به فروش خواهد رسید.

تیزر ریلمی C65 مدل 5G

قلب تپنده گوشی ریلمی C65 مدل 5G تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی تامین می‌کند. پنل جلویی دستگاه نیز احتمالا میزبان نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۶۲۵ نیتی خواهد بود.

برای تصویربرداری، گوشی مقرون به صرفه ریلمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

پنل پشتی ریلمی C65 مدل 5G

در فریم سمت راست مدل 5G ریلمی C65 سنسور اثرانگشت قرار گرفته است. این گوشی همچنین به لطف گواهی IP54 در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. 

طراحی نسخه 5G ریلمی C65

کانفیگ‌های مدل 5G ریلمی C65 شامل سه نسخه رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی، رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خواهند بود. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی دستگاه به آسانی قابل افزایش خواهد بود. ضخامت و وزن دستگاه نیز برابر با ۷٫۸۹ میلی‌متر و ۱۹۰ گرم گزارش شده است.

در مقایسه با مدل 4G، این گوشی از نرخ نوسازی بالاتر و روشنایی بیشتر نمایشگر بهره می‌برد و در عین حال از سرعت شارژ پایین‌تری پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)