خانهاخبار
ماکت‌های سری آیفون ۱۶ طراحی گوشی‌های اپل را نشان می‌دهند

ماکت‌های سری آیفون ۱۶ طراحی گوشی‌های اپل را نشان می‌دهند

به تازگی تصویری از ماکت‌های چهار مدل سری آيفون ۱۶ فاش شده که حاوی طراحی پنل پشتی گوشی‌های اپل است.

۱۴۰۳/۱/۲۹

اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی و در ماه سپتامبر از نسل جدید سری گوشی‌های خود موسوم به سری آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون سری آيفون ۱۶ منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی سری پرچمدار اپل را فاش کرده‌اند.

چندی پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به صورت عمودی قرار خواهند گرفت که به نوعی یادآور ظاهر ماژول دوربین گوشی آیفون X است. 

حالا به تازگی نیز گزارشی در دسترس قرار گرفته که بار دیگر خبر از تغییر طراحی دوربین آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس می‌دهد. افشاگری شناخته‌شده به نام Majin Bu تصویری از ماکت‌های چهار مدل سری آیفون ۱۶ را به اشتراک گذاشته که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد.

ماکت های آیفون ۱۶

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس با چینش عمودی همراه خواهند شد. با طراحی جدید ماژول دوربین، این دو گوشی می‌توانند که به ثبت ویدئوهای سه‌بعدی برای هدست ویژن پرو بپردازند. 

تصویر فاش‌شده همچنین تایید می‌کند که سری آیفون ۱۶ به دکمه جدیدی به نام کپچر (Capture) مجهز خواهد شد که در پایین دکمه پاور و در فریم سمت راست گوشی جای خواهد گرفت. 

گزارش‌های قبلی اذعان کرده‌اند که دکمه کپچر سری آیفون ۱۶ از اندازه بزرگی بهره می‌برد که تقریبا هم‌انداز کلید پاور است. شایعه شده که دکمه کپچر سری آیفون ۱۶ نقش مشابه کلید شاتر در دوربین عکاسی را ایفا خواهد کرد. 

آیفون ۱۵ پرو مکس

از نظر ابعاد، به نظر می‌رسد آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس اندکی طویل‌تر، عریض‌تر و سنگین‌تر از نسل قبلی خود خواهند بود. از سوی دیگر، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالا از ابعاد مشابه نسخه‌های قبلی برخوردار خواهند شد. 

ابعاد بزرگ‌تر آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس ظاهرا به نمایشگر بزرگ‌تر آن‌ها مربوط می‌شود. شایعات ادعا کرده‌اند که آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس به ترتیب از نمایشگر ۶٫۲۷ و ۶٫۸۶ اینچی بهره خواهند برد. برای مقایسه،‌ آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس با نمایشگرهای ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی عرضه شده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)