خانهاخبار
رندرهای گوشی‌های موردانتظار HMD طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

رندرهای گوشی‌های موردانتظار HMD طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

به تازگی تصاویر رندری و مشخصات فنی دو گوشی HMD پالس و پالس پرو در دسترس قرار گرفته که خبر از محصولی مقرون به صرفه می‌دهند.

 

۱۴۰۳/۱/۲۹

در حالی که شرکت HMD Global همچنان گوشی‌های فیچرفون نوکیا را عرضه می‌کند، این برند ظاهرا در حال توسعه چندین گوشی مختلف است که با نام HMD روانه بازار می‌شوند. در این رابطه، شایعات ادعا کرده‌اند که HMD قصد معرفی و عرضه ۶ گوشی مختلف دارد. 

حالا به تازگی مشخصات فنی و رندرهای دو گوشی موردانتظار برند HMD به نام‌های پالس (Pulse) و پالس پرو (Pulse Pro) فاش شده که دید نسبتا از این دستگاه‌ها را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. 

پنل جلویی اچ ام دی پالس

شایان ذکر است که رندرها و مشخصات فنی دو گوشی سری پالس HMD توسط افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks و وبسایت‌های MySmartPrice و 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده‌اند.

HMD پالس

گوشی HMD پالس احتمالا از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۶٫۵۶ اینچی حفره‌دار بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی از حاشیه‌های نسبتا نازکی بهره می‌برد که برای یک گوشی مقرون به صرفه ویژگی مهمی به شمار می‌رود.

رنگ مشکی رندر اچ ام دی پالس

پنل پشتی گوشی موردانتظار HMD میزبان ماژول دوربین مربعی‌شکل است که در آن سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با قابلیت‌های هوش مصنوعی) قرار خواهد گرفت. در این گزارش هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی دوربین دوم دستگاه نشده است.

رنگ صورتی رندر اچ ام دی پالس

قلب تپنده HMD پالس تراشه Unisoc T606 خواهد بود که با حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اندروید ۱۴ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

رنگ آبی رندر اچ ام دی پالس

همانطور که در رندرهای HMD پالس مشخص است، این گوشی در سه رنگ صورتی، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. 

HMD پالس پرو

رندرهای گوشی HMD نشان می‌دهند که این دستگاه به نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های تخت، گوشه‌های گرد و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. 

به مانند نسخه استاندارد، گوشی HMD پالس پرو از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. سخت‌افزار گوشی تراشه Unisoc T606 خواهد بود که با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد.

انرژی موردنیاز HMD پالس پرو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته هنوز سرعت شارژ آن فاش نشده است. سیستم دوربین گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برای تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

رندر گوشی اچ ام دی پالس پرو.jpg

گوشی HMD پالس پرو احتمالا با قیمت ۱۷۹ یورویی (۱۹۰ دلاری) عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان گواهی ضدآب و گردغبار IP52، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و وزن ۱۹۶ گرمی را نام برد.

جدا از مدل‌های استاندارد و پرو، سری HMD پالس شامل یک مدل سوم به نام پالس پلاس نیز خواهد بود که هنوز مشخصات فنی آن فاش نشده است. انتظار می‌رود سری HMD پالس در ماه ژوئیه سال جاری معرفی شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)