خانهاخبار
جزئیات فنی سری شیائومی 14T فاش شد

جزئیات فنی سری شیائومی 14T فاش شد

نسل جدید سری شیائومی T احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) برای بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۸

همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند، شیائومی در حال توسعه نسل جدید سری T است که شامل دو مدل به نام‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو می‌شود. انتظار می‌رود به رسم هر ساله، گوشی‌های جدید شیائومی در فصل پاییز معرفی و عرضه شوند.

حالا به تازگی وبسایت AndroidHeadlines به جزئیات جدیدی از دو گوشی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو در کد‌های سیستم عامل HyperOS دست پیدا کرده است. 

شناسه شیائومی 14T پرو

دو گوشی شیائومی 14T پرو و ردمی K70 اولترا از شناسه مدل (N12) و اسم‌رمز (rothko) مشابه بهره می‌برند. این موضوع به روشنی نشان می‌دهد که نسخه پرو شیائومی 14T احتمالا مدل ری‌برند ردمی K70 اولترا خواهد بود و از مشخصات فنی مشابه گوشی ردمی برخوردار خواهد شد. 

علی‌رغم شناسه مدل و مشخصات فنی احتمالی مشابه، گزارش شده که شیائومی 14T پرو ظاهرا با بهبودهای جزئی در مقایسه با ردمی K70 اولترا همراه خواهد شد. در این راستا، شایعه شده که شیائومی 14T پرو به شارژ بی‌سیم و دوربین تله‌فوتو مجهز خواهد شد. این دو قابلیت به احتمال زیاد در گوشی‌ ردمی K70 اولترا وجود نخواهند داشت.

البته شیائومی 14T پرو و ردمی K70 اولترا از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهره خواهند برد. محصول جدید شیائومی با دو شناسه مدل 2407FPN8EG و 2407FPN8ER لیست شده که خبر از عرضه آن برای بازارهای مختلف می‌دهد.

شناسه شیائومی 14T

شیائومی 14T نیز ظاهرا با اسم‌رمز degas همراه خواهد شد و با شناسه مدل 2406APNFAG در اختیار بازارهای جهانی قرار خواهد گرفت. در حالی که هنوز جزئیات فنی این گوشی مشخص نشده است، شایعه‌ شده که شیائومی 14T به مانند نسل قبلی از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا بهره خواهد برد.

دو مدل استاندارد و پرو سری T شیائومی به طور معمول در زمینه تراشه از یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال، دو گوشی شیائومی 13T و 13T پرو از سیستم دوربین و باتری مشابه بهره می‌برند. انتظار داریم که شیائومی 14T و 14T پرو با استراتژی مشابهی عرضه شوند.

شیائومی 13T پرو

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K70 اولترا احتمالا در ماه اوت (مرداد و شهریور) سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در نتیجه، سری شیائومی 14T در ماه سپتامر (شهریور و مهر) روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)