خانهاخبار
HMD از سه گوشی جدید نوکیا رونمایی کرد

HMD از سه گوشی جدید نوکیا رونمایی کرد

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال به تازگی از سه فیچرفون جدید با نام‌های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ رونمایی کرده است.

۱۴۰۳/۱/۲۵

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال به تازگی رویکرد جدیدی را برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود پیش گرفته است؛ اما همچنان فیچر‌فون‌ها یا همان گوشی‌های ساده را با برند محبوب نوکیا روانه بازار می‌کند. این شرکت فنلاندی به تازگی از سه فیچرفون جدید با نام‌های نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۴) نوکیا ۵۳۱۰ (۲۰۲۴) و نوکیا ۲۳۰ (۲۰۲۴) رونمایی کرده است. این گوشی‌ها تنها از شبکه 2G پشتیبانی می‌کنند و امکان اتصال به شبکه‌های 3G یا جدیدتر را ندارند.

 

نوکیا ۶۳۱۰

nokia 1.jpg

این گوشی که نسخه جدید گوشی نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۱) محسوب می‌شود؛ آپگرید‌هایی مانند پورت USB-C و افزایش ظرفیت باتری به ۱٫۴۵۰ میلی آمپر را به همراه دارد. سایر مشخصات این محصول، همانند نسل پیشین هستند و همچنان شاهد نمایشگری ۲.۸ اینچی از نوع LCD، دوربین VGA و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و کارت‌های حافظه microSD به طور همزمان هستیم.

 

نوکیا ۵۳۱۰

nokia 2.jpg

این گوشی از نظر زبان طراحی، شباهت زیادی به نسل پیشین خود یا همان نوکیا ۵۳۱۰ (۲۰۲۰) دارد. با این وجود، نوکیا ۵۳۱۰ (۲۰۲۴) در بخش ابعاد رشد قابل توجهی داشته که موجب افزایش ظرفیت باتری و البته سایز نمایشگر در این محصول شده است. 

این گوشی دارای نمایشگری ۲.۸ اینچی از نوع LCD، چیپست Unisoc 6531F و یک باتری ۱٫۴۵۰ میلی آمپری است. همانند بسیاری از گوشی‌های کلاسیک نوکیا، در این محصول نیز شاهد تمرکز روی موسیقی هستیم و دکمه‌های پخش موسیقی در سمت راست بدنه و دکمه‌های کنترل صدا در حاشیه سمت چپ بدنه قرار گرفته‌اند. این گوشی همچنین دارای پورت USB-C و اسپیکر‌های دوگانه است.

 

نوکیا ۲۳۰

nokia 3.jpg

با وجودی که نسل پیشین نوکیا ۲۳۰ طی سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده بود؛ نسخه جدید این گوشی آپگرید‌های چشمگیری را به همراه ندارد. نوکیا ۲۳۰ دارای نمایشگری ۲.۸ اینچی از نوع TFT با پشتیبانی از ۶۵٫۰۰۰ رنگ است و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی نیز در حاشیه بالای نمایشگر به چشم می‌خورد. در سوی دیگر، این محصول دارای دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی با فلش LED است.

از جمله تغییرات اصلی این گوشی نسبت به نسل پیشین، می‌توان به باتری ۱٫۴۵۰ میلی آمپری، پورت USB-C و چیپست Unisoc 6531F اشاره کرد. به لطف این چیپست جدید، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ به نسل جدید نوکیا ۲۳۰ اضافه شده است و جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در این محصول دیده می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)