خانهاخبار
آیفون ۱۶ پلاس شاید در رنگ‌های بیشتری عرضه شود

آیفون ۱۶ پلاس شاید در رنگ‌های بیشتری عرضه شود

یک افشاگر ناشناخته امروز ادعا کرده که آیفون ۱۶ پلاس به غیر از رنگ‌هایی که در حال حاضر برای مدل پلاس موجود است، در رنگ‌های دیگر هم عرضه خواهد شد که می‌تواند تنوع خوبی به این مدل دهد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۳

آیفون ۱۶ پلاس اپل ممکن است در ۷ رنگ عرضه شود که یا بر اساس ۵ رنگ موجود در سری استاندارد آیفون ۱۵ ساخته شده است یا بر اساس شایعه‌ای جدید از چین، آنها را در یک ظاهر جدید بازسازی می کند.

iPhone-16-Camera-Lozenge-2-Colors.jpg

بر اساس اطلاعاتی که یک افشاگر امروز در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، مدل بزرگتر ۶٫۷ اینچی آیفون ۱۶ پلاس اپل، در رنگ های زیر در مقایسه با رنگ های موجود برای آیفون ۱۵ پلاس عرضه خواهد شد:

آیفون ۱۵ پلاس (سال ۲۰۲۳)

آیفون ۱۶ پلاس (سال ۲۰۲۴)

آبی

آبی

صورتی

صورتی

زرد

زرد

سبز

سبز

مشکی

مشکی

-

سفید

-

بنفش

این افشاگر هیچ اطلاعات دیگری فراتر از نام مدل ارایه نکرده است، بنابراین مشخص نیست که آیا گزینه های رنگی ادعا شده به طور کامل یا جزیی منحصر به آیفون ۱۶ پلاس هستند یا اینکه قرار است در آیفون ۱۶ هم در دسترس باشند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود این دو مدل جدا از تفاوت در اندازه ویژگی‌های یکسانی داشته باشند، بنابراین احتمال دوم معقول‌تر به نظر می‌رسد.

این اولین شایعه‌ای است که ما در مورد رنگ‌های بالقوه برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ دریافت کرده ایم، و فاش کننده آن سابقه اثبات نشده‌ای برای افشای اطلاعات دقیق دارد، بنابراین قبل از اینکه بتوانیم گزارش امروز را درست در نظر بگیریم، باید منتظر تایید از منابع دیگر باشیم.

در مورد مدل‌های آیفون ۱۶ پرو، شایعات حاکی از آن است که این مدل‌ها می‌توانند در رنگ‌های تیتانیومی جدید «مشکی فضایی» و «رز» عرضه شوند. ظاهرا رنگ آبی تیتانیوم که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در حال حاضر با آن در دسترس هستند، به نفع رنگ رز جدید از سری آیفون ۱۶ پرو حذف خواهد شد. در همین حال مشکی فضایی که گفته می‌شود مشابه رنگ آیفون ۱۴ پرو با همین نام است، جایگزین بلک تیتانیوم خواهد شد.

رنگ‌های تیتانیوم طبیعی و سفید نیز در مدل‌های آیفون ۱۶ پرو اندکی متفاوت خواهند بود. گفته می‌شود که تیتانیوم طبیعی در حال بازگشت است، اما کمی پررنگ تر از رنگ کنونی خواهد بود. در همین حال، سفید تیتانیوم بیشتر شبیه یک رنگ «سفید نقره‌ای» ظاهر می‌شود که به نظر می‌رسد مشابه نسخه نقره‌ای آیفون ۱۴ پرو باشد.

انتظار میرود سری آیفون ۱۶ طبق سنت هر سال اپل در سپتامبر (شهریور ماه) عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید