خانهاخبار
جزئیات فنی میان‌رده جدید اوپو در دسترس قرار گرفت

جزئیات فنی میان‌رده جدید اوپو در دسترس قرار گرفت

وبسایت China Telecom تایید کرده که اوپو A3 پرو به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و گواهی IP69 مجهز خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۲

اوپو چندی پیش تایید کرد که در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) از میان‌رده جدیدی به نام اوپو A3‌ پرو رونمایی خواهد کرد. حالا در فاصله تنها دو روز مانده به معرفی رسمی این گوشی، مشخصات فنی و رندرهای اوپو A3 پرو در وبسایت پایگاه اطلاعاتی China Telecom لیست شده است. 

تصاویر رسمی اوپو A3 پرو نشان می‌دهند که این گوشی از لبه‌های خمیده برای پنل پشتی و جلویی بهره خواهد برد. به علاوه، پنل پشتی دستگاه میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود در حالی که در پنل جلویی گوشی نمایشگر حفره‌دار را مشاهده می‌کنیم.

لیست اوپو A3 پرو.jpg

در بخش پایینی اوپو A3 پرو ظاهرا میکروفون، درگاه Type-C، محفظه سیم کارت و دریچه اسپیکر قرار گرفته است. از سوی دیگر، قسمت بالایی گوشی خلوت است و تنها یک میکروفون دیگر در آن جای دارد.

در وبسایت China Telecom، ابعاد گوشی اوپو A3‌ پرو برابر با ۱۶۲٫۶ در ۷۴٫۳ در ۷٫۸ میلی‌متر ذکر شده است. اوپو A3 پرو در دو نسخه با پنل شیشه‌ای و چرمی عرضه خواهد شد که به ترتیب از وزن ۱۸۲ و ۱۷۹ گرمی بهره خواهند برد. 

طراحی پنل جلویی اوپو A3 پرو.jpg

اوپو A3 پرو ظاهرا در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و صورتی عرضه خواهد شد. به همراه جزئیات طراحی و رنگ‌بندی، مشخصات فنی اوپو A3 پرو نیز در دسترس قرار گرفته است. 

لیست China Telecom تایید می‌کند که میان‌رده اوپو در سه کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. برای تصویربرداری، اوپو A3 پرو از دوربین دوگانه ۶۴ و ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

طراحی پنل پشتی اوپو A3‌ پرو.jpg

نمایشگر ۶٫۷ اینچی اوپو A3 پرو از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. قلب تپنده گوشی تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود.

شایان ذکر است که ویژگی برجسته اوپو A3 پرو گواهی IP69 است که در هیچ‌کدام از گوشی‌های استاندارد بازار دیده نمی‌شود. این گواهی بالاترین سطح مقاومت در برابر گردوغبار و آب را در اختیار گوشی قرار می‌دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو A3‌ پرو با قیمت پایه ۱۹۹۹ یوآن (۲۷۶ دلار) برای بازار چین به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)