خانهاخبار
نوبیا فلیپ روانه بازار شد؛ تاشو میان‌رده با قیمت ۴۰۰ دلار

نوبیا فلیپ روانه بازار شد؛ تاشو میان‌رده با قیمت ۴۰۰ دلار

نوبیا به تازگی نخستین گوشی تاشو خود را با قیمتی معقول روانه بازار چین کرده که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی بهره می‌برد. 

۲۲ فروردین ۱۴۰۳

برند نوبیا در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی از گوشی تاشو جدید خود موسوم به نوبیا فلیپ (Nubia Flip) رونمایی کرد که قرار است به ارزان‌ترین گوشی تاشو فلیپ در بازارهای جهانی بدل شود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبیا فلیپ به تازگی برای بازار چین عرضه شده که حتی قیمت پایین‌تری از آنچه اعلام‌ شده دارد. برای بزرگ‌ترین بازار دنیا، گوشی تاشو نوبیا با قیمت ۲٬۹۹۹ یوآن (۴۱۵ دلار) عرضه می‌شود. 

نوبیا فلیپ.jpg

نوبیا فلیپ نسخه ری‌برند گوشی زد تی ای لیبرو فلیپ (ZTE Libero Flip) به شمار می‌رود که چند ماه پیش با قیمت ۶۳٬۰۰۰ ین (۴۲۰ دلار) برای بازار ژاپن معرفی شد. 

طبق اعلام رسمی، نوبیا فلیپ به تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷ نسل یک، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و نمایشگر داخلی اولد ۶٫۹ اینچی مجهز شده است. کانفیگ پایه این گوشی از حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای بازار چین بهره می‌برد. 

رنگ مشکی نوبیا فلیپ.jpg

پنل پشتی نوبیا فلیپ میزبان نمایشگر خارجی دایره‌ای‌شکل ۱٫۴۳ اینچی است که کاربران به کمک آن می‌توانند به تماس‌های پاسخ دهند، به کنترل موسیقی در حال پخش بپردازند و یا نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنند.

نوبیا تایید کرده که لولای این گوشی تا ۲۰۰ هزار بار بدون مشکل باز و بسته می‌شود. انرژی موردنیاز نوبیا فلیپ توسط باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

رنگ طلایی نوبیا فلیپ.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که نوبیا فلیپ در سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی روانه بازار خواهد شد. جدا از کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی که با قیمت ۴۱۵ دلار به فروش می‌رسد، دو کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی دستگاه به ترتیب با قیمت ۳٬۲۹۹ یوآن (۴۵۵ دلار) و ۳٬۶۹۹ یوآن (۵۱۰ دلار) در بازار چین عرضه می‌شوند.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید