خانهاخبار
گوشی جدید ردمی دو قابلیت جذاب خواهد داشت

گوشی جدید ردمی دو قابلیت جذاب خواهد داشت

شیائومی به تازگی تایید کرده که گوشی ردمی توربو ۳ از ژست‌های حرکتی و ویرایش عکس به کمک هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۲۱

شیائومی روز آینده (۱۰ آوریل / ۲۲ فروردین) از دو محصول جدید رونمایی خواهد کرد که به زیر برند ردمی تعلق دارند. این دو دستگاه جدید به ترتیب یک گوشی به نام ردمی توربو ۳ و یک تبلت به نام ردمی پد پرو خواهند بود. 

تا به امروز، شیائومی طراحی و بخش بزرگی از مشخصات فنی ردمی توربو ۳ را تایید کرده و حالا به تازگی نیز غول فناوری چین اعلام کرده که گوشی جدید ردمی با دو قابلیت جذاب و کاربردی همراه خواهد شد. 

نخسیت قابلیت جدید ردمی توربو ۳ ویژگی ژست‌های حرکتی است که برای اولین بار در یک گوشی متعلق به برند ردمی به کار می‌رود. به لطف این قابلیت‌، کاربران می‌توانند بدون لمس نمایشگر و تنها با اجرای برخی حرکات تسک‌های به خصوصی مانند ثبت تصویر و یا‌ فیلمبرداری را انجام دهند.

قابلیت ویرایش عکس ردمی توربو ۳.jpg

دومین ویژگی نیز یک ابزار ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که AI Magic Elimination Pro نام دارد. این قابلیت به طور خودکار قادر است که عناصر ناخواسته را از تصاویر حذف کند. قابلیت مذکور از عملکرد مشابه ویژگی Magic Eraser گوشی‌های پیکسل گوگل بهره می‌برد. با تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه، انتظار داریم این ویژگی به طور مطلوب اجرا شود. 

مشخصات فنی ردمی توربو ۳

گوشی جدید برند ردمی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد. سخت‌افزار این گوشی با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت همراه خواهد شد. 

طراحی ردمی توربو ۳.jpg

انرژی موردنیاز ردمی توربو ۳ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، گوشی شیائومی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)