خانهاخبار
اوپو A3 پرو در تاریخ ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد

اوپو A3 پرو در تاریخ ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد

شرکت اوپو در امروز تاریخ معرفی گوشی میان رده جدید خود و برخی از مشخصات کلیدی آن را اعلام کرده است.

۱۴۰۳/۱/۲۰

شرکت اوپو به تازگی اعلام کرده است که گوشی میان رده جدید این شرکت یا همان اوپو A2 پرو در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) معرفی خواهد شد. این گوشی که پیش فروش آن نیز از حالا آغاز شده است؛ نقش جانشین اوپو A2 پرو را خواهد داشت که در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ روانه بازار شد.

oppo 1.jpg

این شرکت همچنین تیزر‌هایی را از محصول جدید خود منتشر کرده است که عرضه آن در رنگ‌های آبی کم‌رنگ، صورتی و سرمه‌ای را تایید می‌کند. در نسخه‌های سرمه‌ای و صورتی این محصول، شاهد استفاده از قاب پشتی چرم مصنوعی هستیم. اوپو A3 پرو در نسخه‌هایی با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به ادعای «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران شناخته شده و فعال به حساب می‌آید؛ میان رده جدید اوپو دارای گواهی IP69 خواهد بود. این گواهی در کنار مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار، نشانگر مقاومت محصول در برابر جریان‌های آب پرفشار و شستشو توسط بخار است. حتی پرچمدارانی چون آیفون ۱۵ پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز تنها دارای گواهی IP68 هستند و در صورت حقیقت داشتن گفته‌های این افشاگر، اوپو A3 پرو گزینه جذابی در مقایسه با سایر میان‌ رده‌های بازار خواهد بود.

oppo 2.jpg

از جمله سایر مشخصات کلیدی این گوشی می‌توان به نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و نهایتا باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. اوپو A3 پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.7 استفاده می‌کند.

oppo 3.jpg

این گوشی در روز‌های گذشته و با شماره مدل PJY110 در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ نیز رویت شد. نتیجه این بنچمارک، استفاده از چیپست دیمنسیتی ۷۰۵۰ و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در اوپو A3 را پرو را تایید می‌کند و همچنین نشانگر عرضه این دستگاه به همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ است. اوپو A3 پرو موفق شد تا در بخش تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ، امتیاز ۹۰۴ را به خود اختصاص دهد و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۳۶۴ را به دست آورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)