خانهاخبار
تاریخ رونمایی و مشخصات احتمالی گوشی جدید ردمی شیائومی

تاریخ رونمایی و مشخصات احتمالی گوشی جدید ردمی شیائومی

شیائومی به زودی از گوشی جدیدی رونمایی می‌کند که به تراشه قدرتمند کوالکام مجهز خواهد بود.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در ابتدای ماه جاری میلادی، شیائومی از یک خانواده جدید متعلق به برند ردمی رونمایی کرد که ردمی توربو (Redmi Turbo) نام دارد. غول فناوری چین همچنین تایید کرد که اولین گوشی این خانواده با نام ردمی توربو ۳ روانه بازار خواهد شد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی به تازگی زمان رونمایی، طراحی و تراشه به کار رفته در گوشی ردمی توربو ۳ را تایید کرده است. 

طراحی ردمی توربو ۳

طراحی و زمان رونمایی از ردمی توربو ۳

طبق تیزر رسمی شیائومی، ردمی توربو ۳ در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) برای بازار چین معرفی خواهد شد. این تیزر همچنین طراحی دستگاه و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. در این رابطه، ردمی توربو ۳ به فریم تخت مجهز خواهد بود که گوشه‌های آن اندکی خمیده است تا در دست گرفتن آن آسان شود.

پنل پشتی ردمی توربو ۳ میزبان دو دوربین و یک فلاش LED است که به صورت جداگانه در سه حلقه قرار گرفته‌اند. کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور نیز در فریم سمت راست گوشی دیده می‌شوند.

سخت افزار ردمی توربو ۳

شیائومی همچنین تایید کرده که ردمی توربو ۳ به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد که چندی پیش توسط کوالکام معرفی شد. به لطف این تراشه، ردمی توربو ۳ در بنچمارک آنتوتو موفق شده امتیاز ۱٫۷۵ میلیون را به خود اختصاص دهد. با این امتیاز، گوشی جدید ردمی به قوی‌ترین دستگاه میان‌رده آنتوتو بدل شده است. 

تراشه ردمی توربو ۳

ردمی توربو ۳ قبلا با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده بود که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن، امتیازهای ۱۹۸۱ و ۵۵۲۶ را به خود اختصاص داده است. گواهی 3C نیز تایید کرده که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ردمی توربو ۳ از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید