خانهاخبار
شیائومی اسمارت بند ۹ یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

شیائومی اسمارت بند ۹ یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

دستبند هوشمند جدید شرکت شیائومی به تازگی تاییدیه سازمان IMDA کشور سنگاپور را دریافت کرده است.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

دستبند‌های هوشمند اسمارت بند شیائومی، طرفداران بسیاری در سطح جهان دارند و اکنون نیز به نظر رسیده که نسل جدید این دستبند‌ها به زودی عرضه خواهد شد. شیائومی اسمارت بند ۹ به تازگی موفق به دریافت تاییدیه‌ای از سازمان IMDA کشور سنگاپور شده است و احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

mi 1.jpg

نسخه معمولی این دستبند هوشمند، با شماره مدل M2345B1 در دیتابیس این سازمان قرار گرفته است و در سوی دیگر، نسخه دارای NFC نیز با شماره مدل M2346B1 شناخته می‌شود. متاسفانه، همچنان جزئیاتی درباره مشخصات سخت افزاری، طراحی و قابلیت‌های این محصول در دسترس نیست.

mi 3.jpg

شیائومی اسمارت بند ۹ و اسمارت بند ۹ NFC طی ماه گذشته تاییدیه‌ای از کشور چین را نیز دریافت کردند. نسل فعلی یا همان اسمارت بند ۸، در ماه آوریل ۲۰۲۳ روانه بازار شد و احتمالا در هفته‌های آتی شاهد رونمایی از سری اسمارت بند ۹ خواهیم بود. این محصولات معمولا در ابتدا به بازار کشور چین راه می‌یابند و پس از مدتی به صورت گسترده و در تمامی کشور‌ها عرضه خواهند شد.

mi 2.jpg

شیائومی اسمارت بند ۸ دارای نمایشگری ۱.۶ اینچی از نوع امولد با حداکثر میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است و امکاناتی مانند سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، ردگیری خواب و ردگیری فعالیت‌های ورزشی متفاوت را ارائه می‌دهد. این محصول همچنین عمر باتری بهتری نسبت به ساعت‌های هوشمند دارد و با هر بار شارژ حدودا ۱۶ روز دوام می‌آورد. به احتمال زیاد، در نسل جدید یا همان اسمارت بند ۹ شاهد مشخصات نسبتا مشابهی با برخی آپگرید‌ها خواهیم بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید