خانهاخبار
طراحی موتورولا اج ۵۰ فیوژن در یک ویدئو تایید شد

طراحی موتورولا اج ۵۰ فیوژن در یک ویدئو تایید شد

افشاگری شناخته‌شده به تازگی یک ویدئو از گوشی مقرون به صرفه موتورولا را به اشتراک گذاشته که طراحی و دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهد.

 

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

پس از معرفی موتورولا اج ۵۰ پرو در هفته گذشته، حالا انتظار داریم که موتورولا به زودی از میان‌رده مقرون به صرفه خود موسوم به موتورولا اج ۵۰ فیوژن رونمایی کند. چندی پیش، مشخصات فنی این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفت و حالا ویدئویی از این گوشی فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس ویدئویی از موتورولا اج ۵۰ فیوژن را به اشتراک گذاشته که طراحی این گوشی را تایید می‌کند. 

موتورولا اج ۵۰ فیوژن

موتورولا اج ۵۰ فیوژن در ویدئوی فاش‌شده

همانطور که در این ویدئو مشخص است، موتورولا اج ۵۰ فیوژن از فریم خمیده برای پنل پشتی و لبه‌های خمیده برای نمایشگر بهره خواهد برد. در پشت دستگاه نیز شاهد ماژول دوربین برآمده هستیم که در آن دو دوربین دیده می‌شوند. همچنین ماژول گوشی وجود دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال را تایید می‌کند. 

ویدئوی فاش‌شده محصول جدید موتورولا را در سه رنگ طوسی، آبی و صورتی نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد نسخه آبی‌رنگ این گوشی از پنل پشتی چرمی بهره خواهد برد. 

طبق گزارش‌های قبلی، موتورولا اج ۵۰ فیوژن به نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED‌ مجهز خواهد بود که توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. بنچمارک گیک‌بنچ تایید کرده که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش شده که گوشی موتورولا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی برخوردار می‌شود.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن

موتورولا اج ۵۰ فیوژن در ویدئوی فاش‌شده

جدا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، گفته می‌شود موتورولا اج ۵۰ فیوژن از لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین این گوشی با گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 همراه خواهد شد. برچسب قیمتی موتورولا اج ۵۰ فیوژن احتمالا کمتر از ۲۵٬۰۰۰ روپیه (۳۰۰ دلار) خواهد بود. 

موتورولا هنوز زمان معرفی و عرضه گوشی اج ۵۰ فیوژن را تایید نکرده ولی انتظار داریم به زودی این گوشی رونمایی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید