خانهاخبار
وعده تازه حذف اختلالات از پیام‌رسان‌های بومی

وعده تازه حذف اختلالات از پیام‌رسان‌های بومی

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره علت برخی اختلال‎‌‌ها در پیام‌‎رسا‎ن‎‌‌ها توضیح داد و اعلام کرد که در حال راه‌‎اندازی دیتا سنتر دوم این پیام‌‎رسان‌‎ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

طی سال‎های اخیر حمایت‌‎های گسترده‎ای در راستای ارتقای کیفیت و خدمات‌رسانی پیام‌رسان‌های داخلی انجام شد که این مسئله به رشد پیام‌‎رسان‌‎های بومی کمک کرد. البته در بسیاری از مواقع کاربران نسبت به قطعی‌‎ها مکرر و اختلالات در این پیام‎‌رسان‌‎ها گلایه دارند. این گلایه‎‌‌ها در حالی مطرح می‌‎شود که اخیرا وزیر ارتباطات وعده داده است که با قرار دادن برنامه‎‌‌هایی در دستور کار دیگر شاهد اختلال در پیام‎رسان‎ها نخواهیم بود. 

بر اساس گزارشی از ایسنا، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره اختلال در یکی از پیام‌رسان‌‎های داخلی اظهار کرد: این پیام‌رسان یک مشکل سخت‎‌‌افزاری داشت که حل شد و تلاش بر این است که مردم این اختلال‌‎ها را تجربه نکنند.

Minister-of-Communications.jpg

وی درباره تعدد اختلال‎‌‌ها در پیام‌رسان‎‌‌ها، گفت: دیروز چند ساعت یک پیام‌‎رسان خارجی اختلال داشت. گاهی اختلال طبیعی است، ولی باید تلاش شود که تکرار نشود و به حداقل برسد. زیرساخت این پیام‌‎رسان‌‎ها را وزارت ارتباطات تامین می‌کند و تلاش ما این است که روزبه‎‌‌روز کیفیت زیرساخت‎‌‌ها تقویت شود. در حال راه‎‌‌اندازی دیتا سنتر دوم این پیام‌‌‎رسان‌‎ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید