خانهاخبار
گزارشی جدید خبر از عرضه گلکسی زد فولد ۶ اولترا می‌دهد

گزارشی جدید خبر از عرضه گلکسی زد فولد ۶ اولترا می‌دهد

در ادامه گزارش‌های پیرامون نسخه ارزان و یا گران‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ امروز شایعه‌ای ادعا کرد که سامسونگ در حال توسعه نسخه اولترا این گوشی است.

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های ضدونقیضی در دسترس قرار گرفته مبنی بر این که سامسونگ در حال توسعه یک نسخه سوم از سری گوشی‌های تاشو گلکسی زد است که احتمالا نسخه ارزان و یا گران‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت GalaxyClub نیز ادعا کرده که امسال شاهد عرضه سه گوشی تاشو از سوی سامسونگ خواهیم بود که مدل سوم نسخه اولترا و گران گلکسی زد فولد ۶ به شمار خواهد رفت. 

Z fold 5.jpg

طبق این گزارش، گلکسی زد فولد ۶ استاندارد با شناسه مدل SM-F956 عرضه خواهد شد در حالی که گلکسی زد فولد ۶ اولترا شناسه مدل SM-F958 را به همراه خواهد داشت. سامسونگ معمولا از عدد «۸» در شناسه مدل دستگاه‌های اولترا استفاده می‌کند. برای مثال، گلکسی اس ۲۴ اولترا از شناسه SM-S928‌ بهره می‌برد. 

البته در گزارش وبسایت GalaxyClub یک خبر نه چندان خوب نیز وجود دارد. در این رابطه، شایعه شده که تنها یک مدل از گلکسی زد فولد ۶ اولترا در حال توسعه است که از شناسه مدل SM-F958N بهره می‌برد. حرف «N» در پایان شناسه این گوشی نشان‌دهنده این است که محصول موردانتظار سامسونگ تنها برای کره جنوبی عرضه خواهد شد. 

تا زمانی که شناسه‌های بیشتری از گلکسی زد فولد ۶ اولترا در دسترس قرار بگیرد، تنها می‌توان اظهار کرد که این گوشی به بازار خانگی سامسونگ محدود خواهد شد. 

Z fold 6.jfif

رندر گلکسی زد فولد ۶

شایعات قبلی اذعان کرد‌ه‌اند که سامسونگ قصد عرضه نسخه ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ را دارد. در صورت عرضه این گوشی، کاربران قادر خواهند بود بدون صرف هزینه بالا یک گوشی تاشو را خریداری کنند. همچنین ظاهرا یک گوشی تاشو متعلق به سری میان‌رده گلکسی A نیز در دست توسعه قرار دارد. 

البته یک احتمال دیگر این است که گلکسی زد فولد ۶ به عنوان نسخه ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ اولترا روانه بازار شود. در واقع، امکان دارد گلکسی زد فولد ۶ اولترا با قیمت ۱۸۰۰ دلاری نسل‌های قبلی به فروش برسد و گلکسی زد فولد ۶ معمولی با برچسب قیمتی کمتری در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

امیدواریم گلکسی زد فولد به محفظه اختصاصی برای قلم اس پن مجهز شود. به علاوه، گزارش شده که گلکسی زد فولد ۶ (و احتمالا مدل اولترا) از فریم تیتانیومی بهره خواهد برد. جدا از فریم تیتانیومی، گلکسی زد فولد ۶ اولترا احتمالا از برخی ویژگی‌های طراحی گلکسی اس ۲۴ اولترا برخوردار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید