خانهاخبار
جزئیات باتری پیکسل واچ ۳ در یک گواهی ثبت شد

جزئیات باتری پیکسل واچ ۳ در یک گواهی ثبت شد

ساعت موردانتظار گوگل به تازگی در گواهی‌های مختلفی دیده شده که خبر از باتری ۳۰۷ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌دهند.

۱۴۰۳/۱/۱۱

همانطور که می‌دانیم، گوگل در حال توسعه نسل جدید محصولات سری پیکسل شامل سری پرچمدار پیکسل ۹ و ساعت پیکسل واچ ۳ است. تا به امروز، شایعات مختلفی پیرامون ساعت گوگل فاش شده ولی اطلاعات چندان دقیقی پیرامون پوشیدنی جدید این برند وجود ندارد.

حالا اما به تازگی پیکسل واچ ۳ در دو گواهی مختلفی ثبت شده که جزئیات حجم باتری آن را تایید کرده‌اند. در این رابطه، این پوشیدنی امروز با شناسه مدل G1QME در دو گواهی Safety Korea و Dekra قرار گرفته است.

pixel.jpg

با توجه به اطلاعات موجود در این دو گواهی، پیکسل واچ ۳ به باتری ۳۰۷ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در مقایسه با باتری ۳۰۴ میلی‌آمپر ساعتی پیکسل واچ ۲، ظرفیت باتری ساعت جدید گوگل تنها ۳ میلی‌آمپر ساعت زیاد شده است. به علاوه، باتری پیکسل واچ ۳ به نسبت باتری ۲۹۴ میلی‌آمپر ساعتی پیکسل واچ بهبود اندکی داشته است. 

چندی پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که پیکسل واچ ۳ امسال در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد ساعت جدید گوگل در دو مدل ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری به فروش می‌رسد تا کاربرانی که به ساعت‌های بزرگ علاقه دارند نسخه ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ را خریداری کنند.

pixel 1.jpg

قلب تپنده پیکسل واچ ۳ تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک خواهد بود که انتظار می‌رود قدرت پردازشی بالایی را در اختیار این ساعت قرار دهد و مصرف انرژی پایینی داشته باشد. همراه با نسخه جدید Wear OS، تراشه قدرتمند ساعت گوگل تجربه کاربری بهبودیافته‌ای را به ارمغان می‌آورد.

گوگل احتمالا امسال نیز پیکسل واچ ۳ را با ظاهر مشابه نسل قبلی یعنی طراحی دایره‌ای‌شکل همراه می‌کند. با این وجود، به نظر می‌رسد برای ایجاد تفاوت ظاهری بین این ساعت و نسل‌های قبلی آن، گوگل برخی تغییرات را در پیکسل واچ ۳ اعمال کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)