خانهاخبار
آیفون ۱۲ به لطف iOS 17.4 یک بهبود مهم را دریافت کرد

آیفون ۱۲ به لطف iOS 17.4 یک بهبود مهم را دریافت کرد

با بروزرسانی iOS 17.4،‌ آیفون ۱۲ حالا از شارژ بی‌سیم ۱۲ واتی Qi2 پشتیبانی می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۱۰

اوایل ماه جاری میلادی، اپل بروزرسانی iOS 17.4 را در اختیار کاربران قرار داد که به طور کامل از قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (Digital Markets Acts) پیروی می‌کند. حالا اما به نظر می‌رسد این بروزرسانی یک ویژگی مهم دیگر را نیز به همراه دارد که قابلیت مهمی را به آيفون‌های قدیمی‌تر اپل اضافه می‌کند.

iphone 12

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بروزرسانی جدید اپل پشتیبانی از استاندار شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی Qi2‌ را در آیفون ۱۲ امکان‌پذیر می‌کند. وبسایت Macworld با انجام یک آزمایش دریافت که یک آيفون ۱۲ با iOS 17.4 در زمانی که به یک شارژر بی‌سیم Qi2 غیر مگ‌سیف متصل است، با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.

در گذشته، زمانی که آیفون‌ها با شارژرهای بی‌سیم غیر مگ‌سیف شارژ می‌شدند، توان شارژ تنها به ۷٫۵ وات محدود می‌شد. سری آيفون ۱۳ و سری آیفون ۱۴ این قابلیت مشابه را با بروزرسانی iOS 17.2 و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی دریافت کردند.

شایان ذکر است که استاندارد شارژ Qi2 اخیرا معرفی شد و با عملکرد بهبود‌یافته و شارژ بهینه همراه شده است. همچنین باید اشاره کرد که آیفون ۱۲ مینی و ۱۳ مینی از قابلیت مذکور پشتیبانی نمی‌کنند و همچنان با سرعت ۱۲ واتی شارژ خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)