خانهاخبار
مشخصات فنی پوکو F6 خبر از شارژ سریع آن می‌دهد

مشخصات فنی پوکو F6 خبر از شارژ سریع آن می‌دهد

نسل جدید سری پوکو F‌ به تراشه اسنپدراگون 8s‌ نسل سه مجهز است و از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۱۰

شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی ردمی نوت ۱۲ توربو است که احتمالا با نام پوکو F6‌ روانه بازارهای جهانی می‌شود. این گوشی شیائومی احتمالا با فریم تخت همراه خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون 8s‌ نسل سه مجهز خواهد بود. 

حالا اما به تازگی مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ توربو یا پوکو F6‌ فاش شده که خبر از شارژ سریع آن می‌دهند. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی جدید شیائومی از شارژ‌ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با نسل قبلی با بهبود قابل توجهی همراه شده است. 

Poco F6

شایان ذکر است که شارژ ۹۰ واتی در بین محصولات میان‌رده شیائومی چندان عجیب نیست چرا که قبلا برخی از مدل‌های پرو پلاس سری ردمی نوت و همچنین گوشی پوکو F4 GT با شارژ مشابه عرضه شده‌اند. با این حال، شارژ ۹۰ واتی در مدل‌های ارزان‌تر سری پوکو F و ردمی نوت اصلا متداول نیست.

نمایشگر ردمی نوت ۱۲ توربو ظاهرا از رزولوشن تصویر 1220p پشتیبانی می‌کند و ظاهرا توسط دو شرکت مختلف تامین خواهد شد. دوربین اصلی گوشی نیز احتمالا در خود سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 را جای خواهد داد و دوربین سلفی نیز میزبان سنسور ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی از پوکو F6 و ردمی نوت ۱۲ توربو مشخص نشده ولی انتظار می‌رود این جزئیات نیز به زودی تایید شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)