خانهاخبار
بخشی از جزئيات فنی گوشی‌های HMD لو رفت

بخشی از جزئيات فنی گوشی‌های HMD لو رفت

گوشی‌های جدید HMD در کانفیگ‌های مختلف حافظه رم عرضه می‌شوند و با نام سری Pulse معرفی خواهند شد. 

 

۱۴۰۳/۱/۸

همانطور که می‌دانیم، HMD در حال توسعه چندین گوشی است که برای اولین بار با برند HMD روانه بازار می‌شوند. حالا به تازگی جزئیات تازه‌ای از گوشی‌های این برند فاش شده که حاوی نام، کانفیگ حافظه رم، نمایشگر و رنگ‌بندی آن‌ها هستند.

طبق این گزارش، HMD در حال کار روی سری گوشی‌های پالس (Pulse) است که شامل سه مدل به نام‌های پالس، پالس پلاس و پالس پرو می‌شود. 

HMD.jpg

گوشی HMD پالس از تراشه Unisoc T606 بهره می‌برد و در نسخه‌های حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایت در دسترس قرار می‌گیرد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۱۴ است. از سوی دیگر، گوشی HMD پالس پلاس از حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی بهره می‌برد. این گوشی در رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد. گوشی HMD پالس پرو ضمن بهره‌مندی از کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در سه رنگ سبز، بنفش و مشکی روانه بازار خواهد شد. 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که HMD شش گوشی را در دست ساخت دارد که همراه با این سه مدل باید منتظر سه مدل از سری لجند (Legend) باشیم که HMD لجند، لجند پلاس و لجند پرو نام خواهند داشت. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در ماه ژوئیه معرفی شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)