خانهاخبار
خبر مهم برای طرفدارانِ پیکسل: گوگل 6a را حذف و 7a را معرفی کرد

خبر مهم برای طرفدارانِ پیکسل: گوگل 6a را حذف و 7a را معرفی کرد

گوگل پیکسل 6a را از فروشگاه خود حذف کرد و پیکسل 7a را به عنوان جایگزین معرفی کرد! برای اطلاعات بیشتر در مورد این خبر، مقایسه‌ی این دو گوشی و زمان عرضه‌ی پیکسل 8a، به این خبر مراجعه کنید.

۱۴۰۳/۱/۷

در سال ۲۰۲۲، شرکت گوگل اولین گوشی اقتصادی خود را در سری به‌روزرسانی‌شده‌ی Pixel معرفی کرد.

این دوره جدید که با آغاز پیکسل ۶ آغاز شده بود، به نام Pixel 6a وارد بازار شد. این گوشی، الهام گرفته از طراحی و مشخصات اصلی مدل Pixel ۶ است، اما به منظور کاهش قیمت، برخی از ویژگی‌های برجسته‌ی آن حذف شده است. از آن زمان، گوگل مدل جایگزین این گوشی را با نام Pixel 7a نیز معرفی و به بازار عرضه کرده است.

حذف گوشی پیکسل ۶آ و جایگزینی آن با گوشی پیکسل ۷آ

به گزارش Droid-Life، گوگل به طور ناگهانی گوشی هوشمند پیکسل 6a را از فروشگاه آنلاین رسمی خود حذف کرده است. این تصمیم به گونه‌ای بود که این گوشی دیگر در هیچ یک از صفحات فروشگاه آنلاین گوگل قابل مشاهده نیست.

در صورت تلاش برای دسترسی به این گوشی از طریق آدرس اینترنتی قبلی، به صورت خودکار به صفحه‌ی محصول جدیدتر، یعنی پیکسل 7a، هدایت خواهید شد.

اگر هنوز به دنبال خرید پیکسل 6a هستید، می‌توانید این گوشی را از طریق بسیاری از فروشگاه‌های دیگر تهیه کنید.

اما چرا گوگل پیکسل 6a را از فروشگاه خود حذف کرده است؟

Pixel 6a در برابر Pixel 7a

گوگل به نظر می‌رسد برای عرضه‌ی پیکسل 8a در حال آماده‌سازی است، که معرفی آن به احتمال زیاد همزمان با برگزاری رویداد Google I/O 2024 در تاریخ ۱۴ مه ۲۰۲۴ (یا در نزدیکی آن تاریخ) انتظار می‌رود.

احتمالاً گوگل در هفته‌های آینده به انتشار تیزرها و حتی اختصاص یک صفحه‌ی فرود برای این محصول خواهد پرداخت.

با توجه به اکثر معیارها، پیکسل 7a به نظر می‌رسد گزینه بهتری نسبت به پیکسل 6a باشد. بنابراین، تنها در صورتی که به محدودیت بودجه‌ای برخورد کرده‌اید، پیکسل 6a را در نظر بگیرید. اما اگر توانایی مالی بیشتری دارید، بهتر است به جای 6a، به پیکسل 7a روی بیاورید. حتی بهتر است که چند ماه صبر کنید و منتظر پیکسل 8a شگفت‌انگیز شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)