خانهاخبار
نمایشگر گلکسی اس ۲۵ بزرگ‌تر از نسل قبل خواهد شد

نمایشگر گلکسی اس ۲۵ بزرگ‌تر از نسل قبل خواهد شد

سامسونگ ظاهرا درنظر دارد که تغییرات طراحی گسترده‌ای را در سری گلکسی اس ۲۴ اعمال کند که شامل افزایش ابعاد نمایشگر نسخه استاندارد می‌شود. 

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

با رونمایی سری گلکسی اس ۲۵ در ماه ژانویه و عرضه موفق سری پرچمدار سامسونگ در بازارهای جهانی، حالا همه نگاه به نسل جدید سری پرچمدار این غول فناوری کره یعنی سری گلکسی اس ۲۵ دوخته شده است. 

علی‌رغم آن که تا رونمایی از سری گلکسی اس ۲۵ زمان زیادی باقی مانده است، تا به امروز شایعات و گزار‌ش‌های بی‌شماری پیرامون گوشی‌های موردانتظار سامسونگ فاش شده است. حالا براساس جدیدترین این گزارش‌ها، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که سری گلکسی اس ۲۵ را با تغییرات ظاهری گسترده‌ای همراه کند.

S24 1.jpg

طراحی گوشی‌های سری گلکسی اس از زمان عرضه سری گلکسی اس ۲۱ در سال ۲۰۲۱ میلادی تقریبا یکسان بوده و سامسونگ تنها برخی تغییرات جزئی را در گوشی‌های خود اعمال می‌کرده است. حالا اما شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که شرایط تغییر پیدا خواهد کرد و سری گلکسی اس ۲۵ با طراحی متحول‌شده همراه خواهد شد. 

افشاگر شناخته‌شده کره‌ای، yeux1122، ادعا کرده که طراحی سری گلکسی اس ۲۵ با ظاهر نسل قبلی آن یعنی سری گلکسی اس ۲ تفاوت زیادی خواهد داشت. در این راستا، افشاگر مذکور اعلام کرده که نمایشگر گلکسی اس ۲۵ به ۶٫۳۶ اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۴ به نمایشگر ۶٫۲ اینچی مجهز است.

S24.jfif

تصمیم سامسونگ برای افزایش ابعاد نمایشگر گلکسی اس ۲۵ احتمالا مربوط به بزرگ‌تر شدن احتمالی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو می‌شود چرا که شایعات ادعا کرده‌اند که نمایشگر پرچمدار اپل نیز از ۶٫۱ اینچی نسل فعلی به ۶٫۳ اینچی افزایش پیدا خواهد کرد. 

در سال گذشته میلادی نیز گزارشی ادعا کرد سامسونگ به مدیر تیم طراحی خود دستور داده که ظاهر تازه‌ای را برای سری گلکسی اس ۲۵ توسعه دهد. حالا با انتشار این گزارش جدید به نظر می‌رسد احتمال تغییر طراحی سری گلکسی اس ۲۵ بالا خواهد بود.

از دیگر تغییرات احتمالی نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ می‌توان به استفاده از سنسورهای سونی و کنار گذاشتن سنسور اختصاصی GN3 اشاره کرد. این اقدام سامسونگ در جهت بهبود کیفیت عکاسی و تصویربرداری سری پرچمدار خود است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)