خانهاخبار
گلکسی M35 با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ در گیک‌بنچ لیست شد

گلکسی M35 با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ در گیک‌بنچ لیست شد

میان‌رده جدید سامسونگ با قرارگیری در بنچمارک گیک‌بنچ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد.

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ هفته گذشته از گوشی میان‌رده گلکسی A35 رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد غول فناوری کره در حال توسعه نسخه سری M این گوشی است. در این رابطه، به تازگی گوشی گلکسی M35 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی M35 با شناسه مدل SM-M356B در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ ثبت شده است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در این بنچمارک، گلکسی M35 به مانند گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A54 به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز خواهد بود.

M35.jpg

اگزینوس ۱۳۸۰ یک تراشه ۵ نانومتری است که پردازنده مرکزی آن از چهار هسته پردازشی کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. به علاوه، پردازنده گرافیکی تراشه سامسونگ Mali G68 است. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ از حافظه داخلی UFS 3.1 و دو حافظه داخلی LPDDR4x و LPDDR5 پشتیبانی می‌کند. البته در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی M35 به کدام یک از این تراشه‌های حافظه مجهز خواهد شد.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، گلکسی M35 موفق شده به ترتیب امتیازهای ۶۵۶ و ۱۹۶۷ را به خود اختصاص دهد. این گوشی همچنین با حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ ثبت شده است. 

A35 1.jpg

در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی گلکسی M35 اعلام نشده ولی انتظار می‌رود که این گوشی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشابه گلکسی A35 همراه شود. در این راستا، انتظار داریم که گلکسی M35 از نمایشگر ۶٫۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد. میان‌رده سامسونگ همچنین احتمالا از فریم تخت بهره خواهد برد و با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل افزایش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است که به احتمال زیاد گلکسی M35 نیز به قابلیت برجسته مدل‌های سری گلکسی M یعنی باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید