خانهاخبار
تراشه گلکسی واچ ۷ بهبود قابل توجهی خواهد داشت

تراشه گلکسی واچ ۷ بهبود قابل توجهی خواهد داشت

گزارشی منتشر شده مبنی بر این که تراشه به کار در نسل جدید گلکسی واچ تا ۳۰ درصد قوی‌تر از نمونه قبلی خواهد بود.

۲۵ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ امسال در کنار عرضه پوشیدنی جدید خود موسوم به گلکسی رینگ، از نسل جدید خانواده محبوب ساعت‌های هوشمند خود یعنی سری گلکسی واچ ۷ نیز رونمایی خواهد کرد. سری گلکسی واچ ۷ احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی و همراه با گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ معرفی خواهد شد.

اخیرا شایعه‌ای ادعا کرد که سامسونگ در فکر تغییر ظاهر ساعت‌های هوشمند خود است و احتمالا به جای طراحی دایره‌ای، از فرم فکتور مربعی برای نمایشگر پوشیدنی‌های محبوب خود استفاده خواهد کرد. ظاهرا این پروژه در سال ۲۰۲۴ (سال جاری) و یا ۲۰۲۵ اجرایی خواهد شد. در این راستا، احتمال دارد که سری گلکسی واچ ۷ نیز با طراحی مربعی‌شکل همراه شود.

watch 6.jpg

حالا اما به تازگی گزارشی پیرامون سخت‌افزار سری گلکسی واچ ۷ منتشر شده که ادعا می‌کند تراشه به کار رفته در ساعت‌های جدید سامسونگ با بهبودهای قابل توجهی در مقایسه با تراشه اگزینوس W930 موجود در سری گلکسی واچ ۶ همراه خواهد شد. این تراشه احتمالا با نام اگزینوس W940 معرفی خواهد شد. 

کاربری به نام TheGalox با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که تراشه اگزینوس W940 تا ۳۰ درصد سریع‌تر و تا ۵۰ درصد بهینه‌تر از نسل قبلی یعنی اگزینوس W930‌ خواهد بود. 

شایعه شده که تراشه اگزینوس W940‌ برپایه فرآیند ۴ نانومتری ساخته خواهد شد که کمک شایانی به بهبود مصرف بهینه انرژی و همچنین عملکرد فنی آن می‌کند. در واقع، به نظر می‌رسد فرآیند ساخت پیشرفته‌تر این تراشه باعث می‌شود رقابت بین سری گلکسی واچ ۷ و نسل جدید سری اپل واچ یعنی اپل واچ سری ۱۰ داغ‌تر از قبل شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید