خانهاخبار
وان پلاس Ace 3V هفته آینده معرفی می‌شود

وان پلاس Ace 3V هفته آینده معرفی می‌شود

وان پلاس امروز تایید کرد که میان‌رده جدید این هفته آینده معرفی می‌شود و به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه نیز مجهز است.

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

اخیرا، وان پلاس تایید کرد که میان‌رده مورانتظار این برند موسوم به وان پلاس Ace 3V در طی ماه جاری میلادی برای بازار چین معرفی می‌شود. حالا اما غول فناوری چین اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید خود را به اشتراک گذاشته به زمان رونمایی و سخت‌افزار آن اشاره دارند.

وان پلاس با به اشتراک‌گذاری تیزرهایی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرد که وان پلاس Ace 3V هفته آینده معرفی خواهد شد. متاسفانه وان پلاس در تیزر خود زمان دقیق رونمایی از میان‌رده خود را اعلام نکرد.

Ace 3V 2.jfif

در دو تیزر دیگر، وان پلاس تایید کرد که وان پلاس Ace 3V از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه بهره خواهد برد. براساس آنچه این برند ادعا می‌کند، اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه از برخی مزایای تراشه‌های سری اسنپدراگون ۸ برخوردار شده است.

برای مثال، اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه بر پایه فرآیند ۴ نانومتری توسعه داده شده و از هسته کورتکس X4‌ بهره می‌برد. این هسته در حال حاضر در تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه به کار رفته که قلب تپنده گوشی‌های قدرتمندی مانند وان پلاس ۱۲ و گلکسی اس ۲۴ اولترا محسوب می‌شود.

Ace 3v 1.jpg

در حالی که وان پلاس دیگر مشخصات فنی میان‌رده خود را اعلام نکرده است، گزارش‌های غیر رسمی بخش گسترده‌ای از جزئیات این دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. در این راستا، شایعه شده که وان پلاس Ace 3V از نمایشگر اولد ۶٫۷۴ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. 

Ace 3V.jpg

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس Ace 3V در کانفیگ تا رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت قابل خریداری خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی کلیدی این گوشی می‌توان باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و اندروید ۱۴ را نام برد.

در حال حاضر، فرآیند پیش‌خرید وان پلاس Ace 3V در چین آغاز شده است. باید اشاره کرد که میان‌رده وان پلاس احتمالا تنها به بازار چین محدود خواهد شد ولی انتظار می‌رود که این گوشی با نام وان پلاس نورد ۴ در اختیار بازارهای جهانی قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید