خانهاخبار
گوشی جدید موتورولا با قرارگیری در گواهی بلوتوث به رونمایی رسمی نزدیک شد

گوشی جدید موتورولا با قرارگیری در گواهی بلوتوث به رونمایی رسمی نزدیک شد

موتورولا احتمالا تا یک ماه دیگر از یک میان‌رده اقتصادی جدیدی رونمایی خواهدکرد که موتو جی پاور (۲۰۲۴) نام دارد. 

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

نسل اول گوشی موتو جی پاور (Moto G Power) در ماه آوریل سال گذشته میلادی معرفی شد. حالا اما به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه مدل جدید این گوشی است که موتو جی پاور (۲۰۲۴) نام دارد و به زودی عرضه می‌شود.

چند ماه پیش، تصاویر رندری موتو جی پاور (۲۰۲۴) در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی این گوشی را نشان می‌دادند. حالا نیز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی موردانتظار موتورولا امروز در گواهی بلوتوث ثبت شد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. در واقع، انتظار می‌رود موتو جی پاور (۲۰۲۴) در طی هفته‌های پیش‌رو معرفی شود.

SIG Moto G power.jpg

شایان ذکر است با توجه به قرارگیری موتو جی پاور (۲۰۲۴) در گواهی بلوتوث، احتمال دارد که این گوشی به مانند نسل قبلی خود در ماه آوریل از راه برسد. 

گزارش‌های پیشین اذعان داشته‌اند که موتو جی پاور (۲۰۲۴) به نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷ اینچی مجهز خواهد بود که از ناچ حفره دوربین سلفی بهره می‌برد. فریم دستگاه نیز تخت خواهد بود و در پنل پشتی آن دو دوربین قرار خواهند گرفت. از دیگر مشخصات فنی میان‌رده موتورولا می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. 

moto 1.jpg

طبق اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ، قلب تپنده موتو جی پاور (۲۰۲۴) تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۰ خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید