خانهاخبار
تاریخ رونمایی از ریلمی نارزو ۷۰ پرو تایید شد

تاریخ رونمایی از ریلمی نارزو ۷۰ پرو تایید شد

ریلمی به تازگی تایید کرده که گوشی جدید این برند که به مشخصات فنی قابل توجهی مانند سنسور IMX890 مجهز است در تاریخ ۲۹ اسفند معرفی می‌شود.

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

چندی پیش، ریلمی با انتشار تیزرهایی رسما خبر از عرضه میان‌رده جدید خود به نام ریلمی نارزو ۷۰ پرو (Realme Narzo 70 Pro) داد. اخیرا نیز صفحه پشتیبانی این گوشی در وبسایت فروشگاه آنلاین آمازون قرار گرفت. حالا به تازگی نیز ریلمی زمان رونمایی از گوشی جدید خود را اعلام کرده است.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما تایید کرد که ریلمی نارزو ۷۰ پرو در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) برای بازار هند معرفی می‌شود. 

realme.jpg

ریلمی در تیزر رسمی خود اعلام کرده که گوشی نارزو ۷۰ پرو به اولین دستگاه در رده قیمتی خود بدل خواهد شد که با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی عرضه می‌شود. به علاوه، این برند چین طراحی پنل پشتی گوشی خود را «Duo Touch Glass» می‌نامد که شامل ظاهر دو رنگ دستگاه می‌شود. در واقع، ناحیه اطراف ماژول دوربین جلای براق دارد در حالی که سایر قسمت‌ها از طراحی مات بهره می‌برند.

ریلمی نارزو ۷۰ پرو با اندروید ۱۴ بر پایه Realme UI 5 عرضه خواهد شد که در مقایسه با دیگر گوشی‌های هم‌رده، از Bloatware (برنامه‌های پیش‌فرض بدون استفاده) کمتری برخوردار می‌شود. این گوشی همچنین از قابلیت Air Gesture پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با حرکت کف دست خود گوشی را کنترل کند.

ریلمی نارزو ۷۰ پرو به نمایشگر امولد تخت با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی این گوشی اعلام نشده ولی انتظار داریم ریلمی به زودی جزئیات تازه‌ای از میان‌رده خود را در اختیار کاربران قرار دهد. 

سال گذشته، ریلمی نارزو ۶۰ پرو با قیمت پایه ۲۳٬۹۹۹ روپیه (۲۹۰ دلار) معرفی شد. به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی نیز با قیمت مشابه روانه بازار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید