خانهاخبار
گلکسی A35 و گلکسی A55 زودتر از موعد روانه بازار شدند!

گلکسی A35 و گلکسی A55 زودتر از موعد روانه بازار شدند!

در حالی که هنوز چند روز به معرفی گلکسی A35 و گلکسی A55 زمان باقی مانده، یک فروشگاه آلمانی فروش میان‌رده‌های جدید سامسونگ را آغاز کرده است.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ اخیرا تایید کرد که گوشی‌های میان‌رده جدید این برند، گلکسی A35 و گلکسی A55، در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) معرفی خواهند شد. حالا در حالی که هنوز این گوشی‌ها رونمایی نشده‌اند، یک فروشگاه آلمانی اقدام به فروش میان‌رده‌های سامسونگ کرده است. 

طبق اطلاعات قرار گرفته در فروشگاه آلمانی Otto، گلکسی A55 در کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۸۰ یورو به فروش خواهد رسید. برای خرید مدل ۲۵۶ گیگابایتی، کاربران باید ۵۰ یورو بیشتر پرداخت (قیمت کلی ۵۳۰ یورو) کنند. 

A55 2.jpg
A55 1.jpg

از سوی دیگر، گلکسی A35 در کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برچسب قیمتی ۳۸۰ یورویی را به همراه خواهد داشت. کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز با قیمت ۴۵۰ یورویی به فروش می‌رسد. در صورت نیاز به حافظه بیشتر، هر دو گوشی گلکسی A35 و گلکسی A55‌ به درگاه کارت حافظه microSD مجهز شده‌اند. 

در وبسایت فروشگاه Otto همچنین مشخصات فنی گلکسی A55‌ نیز ذکر شده است. در این راستا، گلکسی A55‌ به تراشه جدید اگزینوس ۱۴۸۰، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی و نمایشگر امولد ۶٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. 

A35 2.jpg
A35 1.jpg

البته به نظر می‌رسد اندازه نمایشگر این گوشی اشتباه ذکر شده چرا که گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند گلکسی A55 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد. سیستم دوربین میان‌رده سامسونگ همچنین شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. 

گلکسی A35 نیز با نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد همراه خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. برای تصویربرداری، گلکسی A35 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید