خانهاخبار
تصاویر و مشخصات کلیدی شیائومی پوکو X6 نیو فاش شدند

تصاویر و مشخصات کلیدی شیائومی پوکو X6 نیو فاش شدند

در امروز شاهد افشای برخی از تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی شیائومی پوکو X6 نیو بودیم.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

شرکت شیائومی قصد افزودن عضو جدیدی به خانواده پوکو X6 را دارد و با استناد به شایعات، طی هفته آینده شاهد رونمایی از گوشی پوکو X6 نیو خواهیم بود. در امروز شاهد افشای برخی از تصاویر واقعی این گوشی توسط خبرگزاری Gadgets360 هستیم.

poco 1.jpg

این تصاویر قاب پشتی گوشی جدید شیائومی و همچنین سیستم دوربین آن را به نمایشگر می‌گذارند. پوکو X6 نیو شباهت فراوانی به ردمی نوت 13R پرو دارد و با احتمال زیاد، با نسخه‌ای ری‌برند شده از این گوشی طرف هستیم. این خبرگزاری همچنین ادعا می‌کند که پوکو X6 نیو دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود که دقیقا مشابه سخت افزار به کار رفته در ردمی نوت 13R پرو است.

این گوشی احتمالا دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و چیپست آن از نوع مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ است. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود و در سوی دیگر شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

poco 2.jpg

همانند ردمی نوت 13R پرو، این گوشی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. به ادعای خبرگزاری Gadgets360، شیائومی پوکو X6 نیو با قیمت ۱۹۵ دلار روانه بازار می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید