خانهاخبار
یک منبع آگاه: اپل در این هفته از چندین محصول جدید رونمایی می‌کند

یک منبع آگاه: اپل در این هفته از چندین محصول جدید رونمایی می‌کند

منبعی که پیش‌تر هم اطلاعات دقیقی را در مورد محصولات اپل افشا کرده بود، امروز گزارش داده که اپل بدون برگزاری رویداد و صرفا به وسیله بیانیه مطبوعاتی، از محصولات مختلفی پرده برمی‌دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

یک منبع آگاه به مک رومرز گفته که اپل قصد دارد این هفته محصولات جدید خود را با بیانیه‌های مطبوعاتی در وب سایت خود معرفی کند. در حالی که محصولاتی که اپل قصد معرفی آنها را دارد فاش نشده است، شایعاتی در مورد آیپد، مک و لوازم جانبی جدید وجود دارد. اما باز هم به طور دقیق مشخص نیست که این هفته چه محصولاتی معرفی خواهد شد.

Apple-Logo-Spotlight.jpg

 

مارک گورمن از بلومبرگ امروز تکرار کرده که اپل در حال برنامه‌ریزی مدل‌های جدید آیپد پرو، آیپد ایر و مک ‌بوک ایر به همراه لوازم جانبی جدید مجیک کیبورد و اپل پنسل برای آیپدهای منتخب است. گورمن معتقد است که اپل قصد ندارد رویدادی سنتی برای رونمایی از این محصولات برگزار کند و در عوض قصد دارد آن‌ها را در ماه مارس یا آوریل (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) در وب‌سایت خود و با «سری ویدیوهای آنلاین و کمپین‌های بازاریابی» اعلام کند.

در این بازه زمانی مارس تا آوریل، اطلاعیه‌های زیر انتظار می‌رود:

  • دو مدل آیپد پرو جدید با تراشه M3، نمایشگرهای اولد، بدنه باریک‌تر، دوربین جلوی افقی، ماژول دوربین پشت بازطراحی ‌شده و دیگر تغییرات طراحی، و به احتمال زیاد شارژ بی‌سیم مگ سیف
  • دو مدل جدید آیپد ایر با تراشه M2، از جمله اولین مدل ۱۲٫۹ اینچی در این سری
  • یک مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو با ترک پد بزرگ‌تر، بدنه نیمه آلومینیومی و سایر تغییرات طراحی
  • حداقل یک قلم اپل جدید
  • مدل‌های جدید مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی با تراشه M3 که احتمالا از وای فای 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهند کرد
  • گزینه رنگ جدید برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به طور قطعی شایعه نشده است، اما بر اساس سابقه‌ای که از اپل وجود دارد، کاملا محتمل است
  • گزینه‌های رنگی جدید برای قاب‌های آیفون و بندهای اپل واچ

همچنین شایعاتی در مورد اپل تی وی جدید و هوم پاد با صفحه نمایش در نیمه اول سال ۲۰۲۴ منتشر شده است، اما مشخص نیست که آیا این محصولات آماده هستند یا خیر. از طرف دیگر تصاویر CAD ادعایی برای نسل چهارم آیفون SE هم وجود دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که به همراه این محصولا عرضه شود، زیرا عرضه آن در سال ۲۰۲۵ بازه زمانی است که اکثر گزارش‌ها به آن اشاره دارند.

اطلاعات گزارش امروز از منبعی است که پیش‌تر هم موارد دقیقی را فاش کرده بود، بنابراین می‌توان روی گزارش امروز حساب باز کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید