خانهاخبار
قابلیت کراس‌پلی طی این هفته به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد

قابلیت کراس‌پلی طی این هفته به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد

استودیوی سازنده بازی Mortal Kombat 1 به تازگی اعلام کرده‌اند که قابلیت کراس‌پلی طی این هفته به این بازی مبارزه‌ای اضافه خواهد شد.

۷ اسفند ۱۴۰۲

استودیوی ندررلم که ساخت سری محبوب مبارزه‌ای مورتال کامبت را بر عهده دارد؛ به تازگی اعلام کرده است که قابلیت کراس‌پلی طی این هفته به بازی Mortal Kombat 1 راه خواهد یافت. کراس‌پلی به کاربران اجازه می‌دهد تا با افراد در سایر پلتفرم‌ها نیز بازی کنند؛ برای مثال، کاربران پلی استیشن با استفاده از این روش امکان بازی با بازیکنان پی سی را خواهند داشت.

mk 1.jpg

حالت کراس‌پلی Mortal Kombat 1 از پلتفرم‌هایی مانند پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، استیم و اپیک گیمز استور برای پی سی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه، این قابلیت در دسترس کاربران کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ قرار نخواهد گرفت و بازیکنان حاضر در این پلتفرم، امکان اتصال به کاربران سایر کنسول‌ها را ندارند.

این استودیو از زمان انتشار Mortal Kombat 1 در سپتامبر ۲۰۲۳، آپدیت‌های متفاوتی را برای این عنوان منتشر کرده که در کنار بهینه‌سازی بازی، ویژگی‌ها و شخصیت‌های جدیدی را نیز به همراه داشته‌اند. چندی پیش، شاهد اضافه شدن قابلیت Wi-Fi Filter به این بازی بودیم که برای علاقه‌‌مندان به بخش مولتی پلیر، امکان تشخیص نوع کانکشن حریف برای مچ‌میکینگ را فراهم می‌کند. سرعت اینترنت و پینگ در بازی‌های مبارزه‌ای از اهمیت بسیاری برخوردار است و برخی از بازیکنان حرفه‌ای ترجیح می‌دهند تا تنها با افرادی که در حال استفاده از کابل‌های اترنت برای اتصال هستند؛ بازی کنند.

mk 4.jpg

جدیدترین شخصیت نخستین بسته الحاقی Mortal Kombat 1، «پییس‌میکر» از کمیک‌ها و البته سر‌یال Peacemaker است که در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در اختیار خریداران Kombat Pack 1 قرار خواهد گرفت. به تازگی شاهد انتشار تیزری از این شخصیت نیز بودیم که گیمپلی و البته فن Fatality وی را به نمایش می‌گذاشتند.

بازی Mortal Kombat 1 در هنگام عرضه با واکنش‌های مثبتی از سوی خریداران و منتقدین روبرو شد که طراحی گرافیکی، بخش داستانی و گیمپلی آن را مورد تحسین قرار دادند. البته، بسیاری از افراد نیز به حذف Fatalityهای متعدد شخصیت‌ها و حضور بیش از حد خرید‌های درون برنامه‌ای در این بازی ۷۰ دلاری اعتراض داشتند.

mk 2.jpg

درباره اضافه شدن قابلیت کراس‌پلی به Mortal Kombat 1 چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار اضافه شدن این ویژگی برای بازی با دوستان خود در سایر پلتفرم‌ها بودید یا اهمیت چندانی به کراس‌پلی نمی‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید