خانهاخبار
هوم‌پاد با نمایشگر بزرگ به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

هوم‌پاد با نمایشگر بزرگ به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

اپل هرچند که مدت‌هاست در فکر یک هوم ‌پاد با صفحه نمایش بزرگ است که به عنوان هاب خانگی عمل کند، اما به نظر می‌رسد در مورد عرضه و تولید انبوه آن همچنان تردید دارد.

۷ اسفند ۱۴۰۲

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل همچنان در حال کار بر روی یک اسپیکر هوم پاد جدید با نمایشگر آیپد مانند است، اما به گفته این افشاگر، بعید است این دستگاه تا سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

HomePod-G4-Feature.jpg

 

گورمن امروز در خبرنامه «Power On» خود گفته که اپل اقدامات اولیه را روی هوم پاد با صفحه نمایش با تامین‌کنندگان خارج از کشور آغاز کرده است، اما او اظهار کرده که این شرکت هنوز پیشرفت کافی در این دستگاه نداشته است تا بتواند عرضه قریب‌الوقوع آن را در نظر بگیرد. 

گورمن همچنین تکرار کرده که اپل دستگاهی را توسعه داده که ترکیبی از اپل تی وی، هوم پاد و دوربین فیس تایم به همراه نمایشگرهای هوشمند شبیه آیپد است که می‌توانند به صورت مغناطیسی به دیوار متصل شوند، اما مشخص نیست که آیا این محصولات اصلا عرضه خواهند شد یا خیر. او گفته که اپل سال‌هاست در مورد ایده‌های محصولات خانه هوشمند خود نتوانسته یک تصمیم قطعی را اتخاذ کند. 

اپل مسیر خود را معکوس کرده و پس از توقف تولید هوم پاد در سال ۲۰۲۱، هوم پاد کامل جدیدی را در سال ۲۰۲۳ عرضه کرد. این شرکت همچنین به فروش هوم پاد مینی ادامه می‌دهد که از زمان عرضه در سال ۲۰۲۰ تاکنون هیچ به‌روزرسانی سخت افزاری مهمی را دریافت نکرده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید