خانهاخبار
مشخصات فنی اولین گوشی تاشو نوبیا فاش شد

مشخصات فنی اولین گوشی تاشو نوبیا فاش شد

نوبیا به زودی از اولین گوشی تاشو خود موسوم به نوبیا فلیپ رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در گواهی TENAA فاش شده است.

۶ اسفند ۱۴۰۲

نوبیا قصد دارد به زودی از گوشی‌های جدیدی برای بازار چین رونمایی کند چرا که به تازگی دو گوشی متعلق به این برند در گواهی TENAA ثبت شده است.  این دو دستگاه به ترتیب با شناسه مدل NX724J و NX302J در گواهی مذکور لیست شده‌اند. 

گوشی NX724J همان نوبیا فلیپ 5G است که اولین گوشی تاشو برند نوبیا محسوب می‌شود. در حال حاضر، نام گوشی NX302J مشخص نشده است. 

مشخصات فنی نوبیا فلیپ 

طبق اطلاعات قرار گرفته در گواهی TENAA، نوبیا فلیپ به نمایشگر داخلی امولد ۶٫۹ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۱۸۰ در ۲۷۹۰ مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، پنل پشتی گوشی میزبان نمایشگر کاور ۱٫۴۳ اینچی امولد خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پشتیبانی می‌کند.

nubia flip.jpg

 

قلب تپنده دستگاه یک پردازنده با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی خواهد بود که به نظر تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است. همراه با این تراشه، نوبیا فلیپ در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

انرژی موردنیاز نوبیا فلیپ توسط باتری دوسلولی ۹۷۰ و ۳۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گواهی 3C نیز اخیرا تایید کرد که این گوشی از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. سیستم دوربین پشتی گوشی شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگرر مشخصات فنی نوبیا فلیپ می‌توان به وزن ۲۰۹ گرمی، سنسور اثر انگشت کنار بدنه و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را اشاره کرد. 

به نظر می‌رسد نوبیا فلیپ نسخه‌ ری‌برند گوشی تاشو ZTE Libero Flip است که چندی پیش برای بازار ژاپن معرفی و عرضه شد.

مشخصات فنی نوبیا NX302J

نوبیا NX302J احتمالا یک دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود که از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس، پردازنده ۲٫۲ گیگاهرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این دستگاه در سه کانفیگ حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

برای تصویربردای، نوبیا NX302J از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی نوبیا از سنسور اثر انگشت کنار بدنه و وزن ۲۰۵ گرمی برخوردار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد نوبیا فلیپ در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) ک در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند)‌ برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در ماه مارس سال جاری میلادی برای بازار چین عرضه شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید