خانهاخبار
اولین دستگاه تاشوی اپل آیفون نخواهد بود

اولین دستگاه تاشوی اپل آیفون نخواهد بود

همانطور که از مدت‌ها قبل هم در گزارش‌ها داشتیم، به نظر می‌رسد اپل قصد ندارد ابتدا یک آیفون تاشو را روانه بازار کند، بلکه باید منتظر یک دستگاه بزرگتر در این دسته از محصولات باشیم.

۴ اسفند ۱۴۰۲

دیجی‌تایمز گزارش داده که اپل اکنون در حال تصمیم‌گیری در مورد طراحی اولین دستگاه تاشوی خود است و کار روی این پروژه افزایش یافته است.

FoldPad-Redux-24-Magenta-and-Blue.jpg

 

دیجی تایمز با استناد به منابع زنجیره تامین تایوانی در گزارشی ادعا کرده که اپل حداقل ۵ سال است که اولین محصول تاشوی خود را توسعه می‌دهد. این نشریه که شایعات قبلی را نیز تایید کرده، ادعا می‌کند که این دستگاه تاشو قرار است به جای آیفون، یک «دستگاه بزرگتر» باشد و در عوض تبلت یا نوت بوک را در خود جای دهد. گفته می‌شود که تلاش‌های طراحی روی این دستگاه پیش از برنامه‌ریزی برای تولید انبوه آن، در حال بیشتر شدن است.

از آنجایی که مکانیزم‌های لولا برای دستگاه‌های تاشو در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای پیشرفته شده‌اند، به نظرمی‌رسد مشکل اصلی برای دستگاه‌های تاشو اپل، توسعه پنلی است که نیازهای کیفی آن را برآورده کند. این گزارش می‌افزاید که شایعه تعلیق توسعه پنل نمایشگر تاشوی سامسونگ توسط اپل و سازماندهی مجدد داخلی برای انتقال مهندسان ویژن پرو به پروژه تاشو، حرکات متناقضی نیستند، زیرا این شرکت به شدت کیفیت را در اولویت قرار داده است.

این گزارش تصریح کرده که اپل کار روی دستگاه‌های تاشو را به حالت تعلیق در نیاورده است و zhivh این شرکت اکنون بخش‌های مختلفی دارد که وظیفه خطوط مختلف محصولات تاشو را بر عهده دارند. لازم به ذکر است که طبق گزارش‌ها اولین دستگاه تاشوی اپل تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید