خانهاخبار
گلکسی فیت ۳ معرفی شد؛ عمر باتری ۱۳ روزه و نمایشگر بزرگ

گلکسی فیت ۳ معرفی شد؛ عمر باتری ۱۳ روزه و نمایشگر بزرگ

سامسونگ سرانجام از پوشیدنی جدید خود رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی، با بهبودهای چشمگیری همراه شده است.

۳ اسفند ۱۴۰۲

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات فراوان، سامسونگ امروز به طور رسمی از پوشیدنی جدید خود به نام گلکسی فیت ۳ رونمایی کرد. این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی فیت ۲ با بهبودهای مهمی مانند عمر باتری بالا، نمایشگر بزرگ‌تر و چندین قابلیت جدید همراه شده است.

Fit 3.jpg

 

کاربران برای عرضه گلکسی فیت ۳ حدود چهار سال انتظار کشیده‌اند چرا که گلکسی فیت ۲ در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد. سامسونگ تایید کرده که این پوشیدنی از فردا (۲۳ فوریه / ۴ اسفند) برای بازارهای جهانی در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه هنوز قیمت گلکسی فیت ۳ اعلام نشده است.

fit 3 2.jpg

 

گلکسی فیت ۳ به نمایشگر بزرگ ۱٫۶ اینچی مجهز شده که در مقایسه با نمایشگر گلکسی فیت ۲، حدود ۴۵ درصد بزرگ‌تر شده است. به علاوه، این پوشیدنی در فریم راست خود میزبان یک دکمه سخت‌افزاری است و از مکانسیم جداشونده سریع برای تعویض بندها بهره می‌برد. مچ‌بند سامسونگ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و شارژ آن از طریق پین‌های مغناطیسی انجام می‌شود.

galaxy Fit 3 1.jpg

 

برای اولین با در سری گلکسی فیت، گلکسی فیت ۳ به قابلیت‌های تشخیص سقوط (Fall Detection) و پیام اضطراری (Emergency SOS) مجهز شده است. برای فعال‌سازی حالت پیام اضطراری، کاربر باید پنج بار دکمه دستگاه را فشار دهد. به محض انجام این کار، موقعیت مکانی کاربر برای مخاطبین اضطراری که از قبل تعیین شده‌اند ارسال می‌شود.

galaxy Fit 3.jpg

 

سامسونگ ادعا کرده که باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی فیت ۳ می‌تواند تنها با یک بار شارژ کاربر را تا ۱۳ روز همراهی کند. البته این پوشیدنی به سیستم عامل اختصاصی مجهز نیست و برنامه‌های معمولی مانند تقویم، آب‌وهوا و پایش ورزش‌ها را اجرا می‌کند. گلکسی فیت ۳ همچنین از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 بهره می‌برد و تا فشار ۵ اتمسفری آب مقاوم است.

Fit 3 3.jpg

 

گلکسی فیت ۳ از ۱۰۰ ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند ولی با توجه به این که از GPS داخلی بهره نمی‌برد، کاربران برای پایش ورزش‌هایی که شامل حرکت‌های طولانی در فضای باز می‌شوند باید از یک گوشی همراه با گلکسی فیت ۳ استفاده کنند. به مانند دیگر پوشیدنی‌های بازار، گلکسی فیت ۳ نیز از پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان استرس، رهگیری الگوی خواب و کنترل میزان اکسیژن خون بهره می‌برد.

Fit 3 1.jpg

 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی فیت ۳ در سه رنگ خاکستری،‌ صورتی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. سامسونگ در ابتدا پوشیدنی خود را برای بازارهای آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی عرضه می‌کند و سپس این دستگاه روانه بازارهای آمریکای شمالی و کره جنوبی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید