خانهاخبار
تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی F15 مشخص شد

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی F15 مشخص شد

در امروز به طور رسمی شاهد اعلام تاریخ عرضه گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی F15 بودیم.

۲ اسفند ۱۴۰۲

در روز گذشته، شاهد افشای تیزر‌هایی از گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ یا همان گلکسی F15 بودیم و اکنون نیز تاریخ عرضه رسمی این دستگاه توسط سامسونگ اعلام شده است. این گوشی که در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) روانه بازار می‌شود؛ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس استفاده می‌کند و یک باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپری را نیز به همراه دارد.

sam 2.jpg

از جمله دیگر امکانات کلیدی این محصول می‌توان به نمایشگر سوپر امولد، دریافت چهار آپدیت اصلی اندروید و تا پنج سال آپدیت‌های امنیتی اشاره کرد. این گوشی در رده قیمتی بین ۱۲۰ تا ۱۸۰ دلار قرار گرفته و پشتیبانی نرم افزاری طولانی ‌مدت سامسونگ، از جمله نقاط قوت اصلی گلکسی F15 در مقایسه با سایر محصولات مقرون به صرفه است.

sam 1.jpg

همانند سایر محصولات سامسونگ در سال‌های اخیر، در گلکسی F15 نیز شاهد زبان طراحی آشنای این شرکت با چینش عمودی دوربین‌ها هستیم. این گوشی در بخش‌هایی مانند طراحی، چیپست و پنل نمایشگر، دقیقا مشابه گلکسی A15 است و در واقع نسخه‌ای از این گوشی با باتری بهبود یافته محسوب می‌شود.

sam 3.jpg

هنوز اطلاعات خاصی درباره دوربین به کار رفته در گلکسی F15 وجود ندارد؛ اما احتمالا در این بخش نیز همانند گلکسی A15 شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید